ورود استارتاپ اسلامی «منزل» به حوزه سرمایه‌گذاری حلال
کد خبر: 4094855
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰

ورود استارتاپ اسلامی «منزل» به حوزه سرمایه‌گذاری حلال

پلتفرم جدید استارتاپ اسلامی - کانادایی «منزل» در زمینه محصولات حلال به افراد امکان سرمایه‌گذاری منطبق با شریعت را در این زمینه می‌دهد.

به گزارش ایکنا به نقل از IFN FINTECH، استارتاپ منزل (Manzil) این پلتفرم را که با نام Manzil Invest شناخته می‌شود، با مشارکت شرکت OneVest ارائه کرده است.

به گفته محمد سواف، بنیان‌گذار استارتاپ منزل، حداقل مبلغ سرمایه‌گذاری از طریق Manzil Invest  تنها 1 دلار کانادا (73.67 سنت آمریکا) است و به کاربران امکان دسترسی به خدمات سرمایه‌گذاری خودکار، سبدهای سفارشی و دسترسی به سرمایه‌گذاری‌های جایگزین مانند فلزات گرانبها، املاک اسلامی و وام مسکن را می‌دهد.

در حال حاضر، دسترسی به گزینه‌های پورتفولیوی (سبد سهام) حلال که به طور حرفه‌ای مدیریت می‌شوند از طریق یک بانک، کارگزاری یا فروشگاه‌های تخصصی مدیریت پورتفولیو با حداقل سرمایه‌گذاری قابل توجه از 100,000 تا 500,000 دلار کانادا (73,670.9 تا 368,355 دلار آمریکا) صورت می‌گیرد.

مسلمانان کانادایی متعهد به شریعت عمدتاً به دلیل فراگیر بودن محصولات مبتنی بر بهره (که در اسلام ممنوع هستند) و کمبود محصولات مالی منطبق با شریعت اسلامی از حضور در سیستم مالی محروم هستند.

درباره استارتاپ منزل بیشتر بدانید:

نوآفرینی «منزل» برای خانه‌دار شدن حلال در کانادا

 

انتهای پیام
captcha