برگزاری دوره «مهارت‌های بیان تفسیر قرآن» در یزد
کد خبر: 4095852
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷

برگزاری دوره «مهارت‌های بیان تفسیر قرآن» در یزد

مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین(ع) یزد از برگزاری دوره مقدماتی «مهارت‌های بیان تفسیر قرآن کریم» با حضور اساتید مجرب ستاد تفسیر قرآن خبر داد.

منصوره شاکری، مؤسسه امام حسین(ع) یزدمنصوره شاکری، مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین(ع) یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد از برگزاری دوره مقدماتی 48 ساعته مهارت‌های بیان تفسیر قرآن کریم به همت این مؤسسه خبر داد و اظهار کرد: تاکنون پنح دوره در این زمینه برگزار شده و ثبت‌نام ششمین دوره در حال انجام است.

وی با اشاره به برگزاری این دوره ویژه آقایان و بانوان افزود: طلاب سطح دو، سه و چهار حوزه‌ علمیه، مبلغان، فرهنگیان و مدرسان دینی و قرآن کریم می‌توانند در این دوره نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

شاکری زمان برگزاری این دوره را چهارم آذرماه اعلام کرد و آشنایی اجمالی با مهارت‌های بیان تفسیر، ایجاد انگیزه برای مراجعه بیشتر به قرآن و تفاسیر، مهجوریت‌زدایی از قرآن بوسیله بیان تفسیر در منابر و جلسات را از اهداف برگزاری این دوره برشمرد.

مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین(ع) یزد ادامه داد: شرکت‌کنندگان پس از پایان دوره در آزمونی شرکت می‌کنند و به قبول‌شدگان گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد.

وی؛ مکان برگزاری این دوره را امامشهر، بعد از میدان انقلاب، کوچه المیزان، پلاک۵ اعلام کرد و یادآور شد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۱۳۲۷۳۰۶۴۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha