برگزاری رزمایش «جهادگران فاطمی ۲» در سمنان
کد خبر: 4096086
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴

برگزاری رزمایش «جهادگران فاطمی ۲» در سمنان

فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان از برگزاری رزمایش محرومیت‌زدایی «جهادگران فاطمی ۲» در استان و به صورت ویژه در دامغان به مدت ۱۰ روز خبر داد.

برگزاری رزمایش «جهادگران فاطمی ۲» در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حمید دامغانی، فرمانده سپاه استان سمنان، صبح امروز، 10 آبان در نشست قرارگاه محرومیت‌زدایی استان سمنان در خصوص برنامه‌های محرومیت‌زدایی سال جاری، گفت: ۲۸ آبان ماه امسال رزمایش «جهادگران فاطمی ۲» در سراسر کشور برگزار خواهد شد که این برنامه در استان سمنان به میزبانی شهرستان دامغان و به مدت ۱۰ روز به طول خواهد انجامید.‌

وی ادامه داد: گروه‌های جهادی، نرم‌افزار خاص انقلاب اسلامی است و یکی از آثار مثبت و سازنده آن فرهنگ‌سازی و کادرسازی در عرصه میدان و عمل است.‌

دامغانی با اشاره به تجربیات خوب محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی از سوی بسیج، گفت: رزمایش «بهار خدمت» با حضور ۵۶۰ گروه جهادی و مشارکت چهار هزار و ۵۰۰ نفر به مدت ۱۶ روز در نوروز ۱۴۰۱ برگزار و در این رزمایش خدمات مختلف عمرانی، فرهنگی  به انجام رسید.

فرمانده سپاه استان سمنان یادآور شد: رزمایش جهادگران فاطمی اول اردیبهشت امسال با حضور ۶۵۰ گروه جهادی و برگزاری یک هزار و ۳۲۰ اردوی جهادی همراه با تنوع خدماتی فراوان برگزار شد که در این راستا به برکت این اردوها، امید افزایی در مناطق محروم را شاهد هستیم.

به گفته وی در سیل پل دختر در استان لرستان، بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی توسط گروه‌های جهادی استان ساخته و ۲۵۰ واحد نیز آوار برداری شد که بسیجیان در محرومیت‌زدایی پیشگام هستند.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه جلسات قرارگاه محرومیت‌زدایی، یکی از مؤثرترین و کاربردی‌ترین جلسات استان سمنان است، گفت: تمامی اقدامات مدیران و تلاش‌های انجام شده توسط دستگاه‌های اجرایی موجب امنیت اجتماعی و آرامش مردم استان است.

انتهای پیام
captcha