به گزارش ایکنا از یزد، بیبی فاطمه حقیرالسادات، رئیس کمیسیون گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی شورای اسلامی شهر یزد، 10 آبان ماه در جلسه این کمیسیون گفت: طراحی پارکهای موضوعی و مجتمعهای فرهنگی، ورزشی و گردشگری برای افزایش شور و نشاط اجتماعی، همچنین ماندگاری گردشگران ضرورت دارد.
حقیرالسادات ادامه داد: توجه به مدیریت و ایجاد جاذبههای تفریحی ورزشی، از جاذبههای مکمل گردشگری است که بسیار برای شهر یزد مورد نیاز به شمار میرود، لازم است بازآفرینی شهری در یزد رخ دهد و در سطح شهر مجتمعهای فرهنگی، ورزشی، رفاهی و گردشگری ایجاد شود.
وی ادامه داد: طراحی پارکهای موضوعی نیز ضرورت دارد تا برای عموم مردم شهر برنامهریزی شود و بتوانند اوقات فراغت خود را در این مجموعهها سپری کنند، وجود چنین پارکهایی ضمن اینکه هیجان شهروندان تخلیه میشود، میتواند کارکرد فرهنگی و آموزشی در حوزه گردشگری نیز داشته باشد.
رئیس کمیسیون گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی شورای اسلامی شهر یزد، درخصوص تبلیغات و بازاریابی گردشگری شهر یزد گفت: تبلیغات حلقه مفقوده زنجیره گردشگری شهر یزد است و با تولید محتوا در شبکههای ملی و اجتماعی و به خصوص مجازی میتوان شهر یزد را به همگان معرفی کرد.
حقیرالسادات افزود: به نظر بسیاری از کارشناسان گردشگری، ضرورت دارد افتخارات بینالمللی و میراثی شهر یزد در دنیا از طریق رسانه و تبلیغات معرفی شود.
وی در پایان تأکید کرد: در کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر یزد به این موضوع توجه ویژه خواهد شد و با استفاده از ظرفیت کارشناسان مختلف در حوزههای تبلیغات، در زمینه گسترش تبلیغات گردشگری گامهای مؤثری برداشته خواهد شد.
انتهای پیام