اعلام برنامه‌‌های هفته قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی یزد
کد خبر: 4096615
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۴

اعلام برنامه‌‌های هفته قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی یزد

مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد اقدامات و برنامه‌های هفته قرآن و عترت این دانشگاه در سال جاری را تشریح کرد.

علیرضا خراسانی، مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی یزدبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام علیرضا خراسانی، مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، 11 آبان ماه در نشست شورای قرآنی این دانشگاه با تشریح فعالیت‌های هفته قرآن و عترت اظهار کرد: برنامه‌های هفته قرآن و عترت دانشگاه در سال جاری از ۱۸ آبان ماه آغاز و تا ۲۴ همین ماه ادامه خواهد داشت.

وی برپایی نمایشگاه آثار برگزیده کشوری سال ۱۴۰۰ همراه با فضاسازی محیطی، برگزاری جلسه هم‌اندیشی دبیران کانون‌های دانشجویی به دعوت کانون قرآن و عترت، برگزاری محافل انس با قرآن کریم در برخی واحدهای تابعه دانشگاه و خوابگاه بانوان را از جمله برنامه‌های این هفته ذکر کرد.

خراسانی در ادامه دیدار دانشجویان فعال قرآنی با ریاست دانشگاه و طرح دیدگاه‌ها مطالبات و راهکارها، برگزاری نشست با اساتید فعال قرآنی و تقدیر از آنان و همچنین تقدیر از نفرات برتر مسابقات قرآن و عترت را از دیگر برنامه‌های هفته قرآن و عترت این دانشگاه برشمرد.

وی اضافه کرد: اکران فیلم‌های ارزشی با محتوای مناسب در خوابگاه‌های دانشجویی، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «تفسیر سوره مبارکه واقعه»، برگزاری دوره‌های آموزشی جهت آمادگی در جشنواره سراسری قرآن و عترت اعم از فن بیان و سخنوری و کلیپ‌سازی و اجرای طرح ختم مجازی قرآن کریم به صورت دسته جمعی از دیگر برنامه‌های هفته قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی یزد است.

انتهای پیام
captcha