تجلیل از نخبگان قرآنی دانشگاه علوم پزشکی یزد
کد خبر: 4096616
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۱

تجلیل از نخبگان قرآنی دانشگاه علوم پزشکی یزد

در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از نخبگان قرآنی این دانشگاه و برترین‌های جشنواره سراسری قرآن و عترت وزارت بهداشت تجلیل شد.

تجلیل از نخبگان قرآنی دانشگاه علوم پزشکی یزدبه گزارش ایکنا از یزد، در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از نخبگان قرآنی این دانشگاه و برترین‌های جشنواره سراسری قرآن و عترت وزارت بهداشت تجلیل شد.

حجت‌الاسلام اسماعیل امامی، مسئول دفتر نهاد دانشگاه علوم پزشکی یزد، 11 آبان ماه در نشست شورای قرآنی این دانشگاه با تأکید بر انس با قرآن در تمام مراحل زندگی و واحدهای دانشگاه تصریح کرد: متأسفانه آنگونه که حق قرآن است، انجام نشده است چراکه انس با قرآن تأثیرگذاری بیشتری در جریانات دارد.

وی با اشاره به اینکه نقشه راه قرآنی برای دانشگاه ترسیم شود افزود: مجموعه بسته‌های متنوع قرآنی و فرهنگی برای دانشجویان تهیه شود، تا افراد به بنا به سلیقه‌های متفاوت وارد شوند، جهت اجرای فعالیت‌های قرآنی از ظرفیت مؤسسات قرآنی استانی نیز می‌توان استفاده کرد.

محمدمهدی سالاری، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یزد نیز در این نشست با تأکید بر اینکه رهنمودهای قرآنی در تمامی مراحل زندگی ما کمک کننده است فلذا باید از مفاهیم قرآنی بهره گیریم اظهار کرد: اجرای فعالیت‌های قرآنی با همکاری پر رنگ‌تر دفترنهاد و دستگاه‌های استانی مورد تأکید و انتظار است.

وی با بیان اینکه رویکرد دانشگاه کمک و حمایت از فعالیت‌های فرهنگی است گفت: فعالیت‌های قرآنی پیش نیاز و شرط لازم برای توسعه فرهنگ قرآنی است، انشاالله قرآن در زندگی‌هایمان ساری و جاری باشد و از برکات آن بهره ببریم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یزد تأکید کرد: فرهنگ قرآنی باید در اولویت امور آموزشی و فرهنگی قرار گیرد.

فرزانه‌السادات طباطبایی، کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی یزد نیز ضمن تشریح فعالیت‌های قرآنی دانشگاه گفت: برگزاری کلاس آموزشی مستمر در بخش‌های آوایی، صوت و لحن، تجوید و حفظ تدبر محور از جمله فعالیت‌هایی است که ویژه کارکنان و دانشجویان جهت آمادگی و مهارت آموزی در جشنواره ملی قرآن و عترت وزارت بهداشت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از بین اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه در بخش‌های مختلف جشنواره هدهد رتبه‌های کشوری و دانشگاهی داشته‌ایم اظهارامیدواری کرد: امسال نیز فرهیختگان قرآنی از دانشگاه علوم پزشکی یزد مقام‌های خوبی کسب کنند.

در پایان این نشست از محمدکاظم رحیمی در رشته احکام، نیره سلمانی در رشته شعر نو، محمدحسین باغشاهی در رشته دعا و مناجات‌خوانی، سمانه هاتفی اردکانی در رشته آشنایی با مفاهیم صحیفه سجادیه، زهرا حیدری عبدالهی در رشته احکام، معصومه مظفری شمسی در رشته نمایشنامه‌نویسی، مریم عزیزی در رشته دعا و مناجات‌خوانی، سید حسین حسینی روش در رشته کانال مجازی، فاطمه موتاب در رشته خوش‌نویسی نسخ و فریده رمضانخانی در رشته دعا و مناجات‌خوانی که توانسته بودند رتبه‌های برتر کشوری را کسب کنند، تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha