مسابقات قرآن خانواده‌های شاهد و ایثارگر فارس برگزار شد
کد خبر: 4096919
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱

مسابقات قرآن خانواده‌های شاهد و ایثارگر فارس برگزار شد

مرحله استانی سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان فارس با رقابت 270 نفر در شیراز برگزار شد.

مرحله استانی سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، مرحله استانی سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان فارس امروز، 13 آبان‌ماه در شیراز برگزار شد.

این مسابقات قرآنی که ویژه رده سنی بالای 18 سال بود، از ساعت 8 تا 12 امروز به طول انجامید و 207 نفر که به مرحله استانی این مسابقات راه یافته بودند، در این مسابقات شرکت کردند.

تعداد متسابقین سی و چهارمین دوره مسابقات بنیاد شهید در مرحله استانی 207 نفر بود که از میان حدود یک هزار شرکت کننده در مرحله شهرستانی از 36 شهرستان فارس به مرحله استانی این مسابقات راه یافته بودند.

از این 207 نفر، 186 نفر بانوان و 30 نفر آقایان بودند که در رقابت امروز به رقابت قرآنی در رشته‌های قرائت تحقیق، تفسیر، مفاهیم، حفظ 5 جزء، 10 جزء، 20 جزء و کل قرآن کریم به رقابت پرداختند.

این مسابقه قرآنی توسط 14 داور زن و 3 داور مرد از اساتید استان فارس مورد داوری قرار گرفت و نتیجه نهایی برگزیدگان مسابقه هفته آینده اعلام خواهد شد.

یادآور می‌شود، طبق اعلام مسئولان بنیاد شهید استان فارس پیش‌بینی شده است که مرحله کشوری مسابقات قرانی خانواده شهدا و ایثارگران در بهمن‌ماه و در شهر مقدس مشهد برگزار شود.

انتهای پیام
captcha