عرضه ترجمه قرآن به بیش از 76 زبان در نمایشگاه شارجه
کد خبر: 4097190
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱

عرضه ترجمه قرآن به بیش از 76 زبان در نمایشگاه شارجه

ترجمه قرآن به بیش از 76 زبان از منشورات مجمع قرآن «ملک فهد» عربستان در چهل‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب شارجه در امارات عرضه شده است.

عرضه ترجمه قرآن به بیش از 76 زبان در نمایشگاه شارجهبه گزارش ایکنا به نقل از الیوم، غرفه وزارت امور اسلامی، تبلیغ و ارشاد عربستان به نمایندگی از دبیرخانه نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌های عربستان و مجمع چاپ قرآن ملک فهد، خدمات اینترنتی نوآورانه و منشورات علمی خود را در 41‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب شارجه در امارات عرضه کرده است.

این غرفه همچنین منشورات متنوعی درباره علوم اسلامی و قرآن‌ها و ترجمه‌های قرآنی منتشر‌شده به بیش از 76 زبان از سوی مجمع ملک فهد را در این رویداد به نمایش گذاشته است.

اپلیکیشن‌های اسلامی مختلف، فیلم‌های مستند، خدمات مربوط به کتابخانه اینترنتی و خدمات عربستان در زمینه حج و عمره نیز در غرفه عربستان عرضه شده است و این غرفه 110 هزار قرآن در اندازه‌های مختلف و همچنین نسخه‌هایی از ترجمه قرآن را در طول برپایی نمایشگاه در میان بازدیدکنندگان توزیع می‌کند.

یادآور می‌شود، چهل و‌یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب شارجه از دوم نوامبر 2022 (11 آبان‌ماه) با شعار «کلمه‌ای به جهان» در مرکز اکسپوی شارجه آغاز شده است و تا 13 نوامبر(22 آبان) ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha