مقاومت هیچگاه مانند اکنون قدرتمند نبوده است
کد خبر: 4097553
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴
رئیس شورای سیاسی حزب‌الله:

مقاومت هیچگاه مانند اکنون قدرتمند نبوده است

رئیس شورای سیاسی حزب‌الله لبنان سلاح مقاومت را سلاحی کیفی توصیف کرد که مانع از حمله دشمن صهیونیستی شده است.

به گزارش ایکنا، به نقل از المنار، سید ابراهیم امین السید، رئیس شورای عالی سیاسی حزب الله لبنان در سخنانی در بعلبک گفت: سلاح سرنوشت‌ساز مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی بازدارندگی ایجاد می‌کند و او را مجبور می‌کند تا حقوق ما را به رسمیت بشناسد و مقاومت با ایجاد این بازدارندگی، دیگر نیازی به جنگ برای رسیدن به حقوق و اهداف ملت لبنان ندارد.

وی افزود: کافی است این سلاح و موضع شجاعانه در تصمیم‌گیری‌های سیاسی همراه ما باشد، در این صورت، ما بدون استفاده از سلاح به پیروزی خواهیم رسید.

این مقام حزب‌الله تأکید کرد: در حال حاضر مقاومت سلاح تاکتیکی و سرنوشت‌سازی در اختیار دارد که می‌تواند با زورگویان و مستکبران جهان مقابله کند؛ اهمیت این سلاح در حدی است که دشمن صهیونیستی دیگر به فکر جنگ علیه لبنان نیست و ما بدون اینکه گلوله‌ای شلیک کنیم، پیروز شدیم.

امین السید ادامه داد: بسیاری در گذشته تلاش کردند و اکنون نیز تلاش می‌کنند که مقاومت را خلع سلاح کنند و برای این منظور گروه‌های سیاسی و احزاب داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی ایجاد کردند. در جنگ ۳۳ روزه فکر می‌کردند که این جنگ پایان مقاومت مسلحانه و موجودیت حزب‌الله خواهد بود، اما شکست خوردند.

رئیس شورای عالی سیاسی حزب‌الله گفت: یکی از نتایج جنگ ۳۳ روزه این بود که این طرح شکست خورد و پیروزی مقاومت همچنان ادامه دارد که تازه‌ترین آن مذاکرات، ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی بود که منجر به حفظ منابع نفتی و گازی لبنان و بهره‌برداری از آن در راستای منافع ملت این کشور شد.

انتهای پیام
captcha