رئیس‌جمهوری می‌خواهیم که اهمیت نقش مقاومت را بداند
کد خبر: 4099946
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۶
رئیس فراکسیون حزب‌الله در پارلمان لبنان:

رئیس‌جمهوری می‌خواهیم که اهمیت نقش مقاومت را بداند

رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان تأکید کرد: حزب‌الله رئیس‌جمهوری می‌خواهد که اهمیت نقش مقاومت در دفاع از لبنان، امنیت مردم و حاکمیت آن را بداند.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، محمد رعد در مراسم یادبودی که با حضور شخصیت‌ها و مردم عدشیت در جنوب لبنان برگزار شده بود با بیان این موضوع گفت: متأسفانه تعدادی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، امنیت و ثبات لبنان و حفظ موجودیت لبنان را منوط به موافقت دولت آمریکا می‌دانند.

وی خاطرنشان کرد: آنها اذعان دارند که غربی‌ها در پاسخ به تهاجمات اسرائیل، نه در سال 1978، نه در سال 1982 و نه در سال 2006، هیچ نفعی برای ما نداشته‌اند. این درحالی است که غربی‌ها و برخی از کشورهای عرب حوزه خلیج فارس از حملات اسرائیل علیه لبنان حمایت نیز کرده‌اند.

 عضو پارلمان لبنان افزود: باید بهترین گزینه را انتخاب کنیم، یعنی آوردن رئیس‌جمهوری که به عملکرد مردم خود و جهاد فرزندانش در حفاظت از کشورش افتخار می‌کند و آمال و آرزوهای کسانی که در سایه مقاومت به امنیت و آزادی رسیده‌اند را نقش بر آب نمی‌کند.

وی خاطرنشان کرد: رقابت در ظاهر بر سر کرسی ریاست جمهوری است اما در محتوا مبارزه بر سر سرنوشت شماست؛ یا در این مملکت بمانید یا آواره شوید و این امکان برای دشمن شما فراهم شود که در امنیت به کشورتان وارد شود.

رئیس فراکسیون پارلمانی وفاداری به مقاومت در پایان گفت: هدف اصلی غرب در حمایت از اسرائیل این است که مقاومت وجود نداشته باشد.

انتهای پیام
captcha