وعده‌ای برای کودکان؛ تولید سالانه یک پویانمایی
کد خبر: 4097989
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
در آیین آغاز به کار رویداد‌های فیلم‌بازی مطرح شد؛

وعده‌ای برای کودکان؛ تولید سالانه یک پویانمایی

مدیران فرهنگی و هنری در نخستین دوره آغاز به کار فیلم بازی کودک وعده دادند که هر سال یک مجموعه پویانمایی به آن‌ها هدیه کنند.

وعده مدیران به کودکان/ سالی یک پویانمایی هدیه می‌کنیمبه گزارش خبرنگار ایکنا؛ آیین آغاز به کار رویداد‌های فیلم‌بازی کودک و نوجوان با محوریت انیمیشن لوپتو امروز ۱۷ آبان‌ماه با حضور حامد علامتی به عنوان مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، محمدمهدی دادمان، رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، حمیدرضا جعفریان، رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری، امیررضا مافی، رئیس مرکز انیمیشن سازمان سینمایی سوره در سینما فلسطین برگزار شد.

علامتی، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سخنان کوتاهی به کودکان حاضر در سینما قول داد هر سال یک سریال پویانمایی به آن‌ها هدیه کند.

وی افزود: عنوان این مجموعه پویانمایی «بچه زرنگ» است که به همت حامد جعفری، تهیه‌کننده در حال آماده‌سازی است و به زودی پخش خواهد شد.

امیررضا مافی، رئیس مرکز انیمیشن سازمان سینمایی سوره نیز خطاب به بچه‌های حاضر در آیین افتتاحیه فیلم‌بازی گفت: تا سال ۱۴۰۵ هر سال منتظر یک انیمیشن سینمایی باشید که ساخته و اکران خواهد شد.

محمدحسین صادقی، تهیه‌کننده انیمیشن «لوپتو» هم در ادامه این آیین گفت: این انیمیشن به منظور ایجاد محیط شاد و بانشاط برای کودکان تولید شده و امیدواریم مورد استقبال کودکان و نوجوانان قرار گیرد. در این انیمیشن، کودکان هم فیلم می‌بینند و هم بازی کردن را می‌آموزند.

وعده‌ای برای کودکان؛ سالی یک پویانمایی تولید می‌کنیم

در بخش دیگری از این آیین، زنگ لوپتو به صدا درآمد و به طور رسمی اکران این انیمیشن آغاز شد. 

یادآور می‌شود، اولین دوره فیلم‌بازی کودک به همراه بازی‌های رومیزی، تئاتر تعاملی، نمایش عروسکی، کارگاه‌های ساخت اسباب‌بازی، کارگاه نقاشی و غرفه‌های تخصصی کودک و نوجوان از امروز ۱۷ آبان آغاز شده و تا فردا در سینما فلسطین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha