یهودی‌سازی مسجدالاقصی در صدر برنامه‌های صهیونیست‌های افراطی
کد خبر: 4098049
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵

یهودی‌سازی مسجدالاقصی در صدر برنامه‌های صهیونیست‌های افراطی

کانال 13 رژیم صهیونیستی، یهودی‌سازی مسجدالاقصی و فشار بر اسیران فلسطینی را مهم‌ترین اهداف ایتمار بن گویر، صهیونیست افراطی و از چهره‌های پیروز در انتخابات اخیر رژیم صهیونیستی توصیف کرده است.

به گزارش ایکنا به نقل از فلسطین الیوم، بن گویر این برنامه‌ها را طی دیداری با بنیامین نتانیاهو، رئیس حزب لیکود، ارائه کرده است. به گزارش کانال 13، طرح بن گویر، شامل تشدید رویه‌ها در مورد اسیران فلسطینی، جلوگیری از هرگونه «استقلال» آن‌ها در داخل زندان‌های رژیم صهیونیستی و قانونی کردن هجوم شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی به صورت شبانه‌روزی و بدون هرگونه مانعی خواهد بود. این اقدام در راستای یهودی‌سازی نخستین قبله مسلمانان و فراهم کردن زمینه برای تقسیم زمانی و مکانی این مسجد مقدس به سود صهیونیست‌های افراطی خواهد بود.

علاوه بر این بن گویر به دنبال ایجاد فشار بر زندانیان در زندان‌های رژیم صهیونیستی است، از جمله این فشارها محدود کردن استقلال زندانیان در داخل زندان و جلوگیری از سازمان‌دهی زندانیان در گروه‌هایی است که نماینده جناح‌های فلسطینی خارج از زندان هستند.

به گفته کانال 13 در طرح بن گویر اسرای فلسطینی دیگر نمی‌توانند نماینده ثابت از گروه خود داشته باشند بلکه نماینده‌ای به طور دوره‌ای از جانب مسئولان زندان برای ارتباط با آن‌ها تعیین خواهد شد. این محدودیت‌ها زمینه را برای تحمیل فشار بیشتر از جانب رژیم صهیونیستی بر اسرای فلسطینی فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha