اختصاص نخستین جایزه جهانی برای نوشیدنی‌های حلال
کد خبر: 4098778
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷

اختصاص نخستین جایزه جهانی برای نوشیدنی‌های حلال

جوایز جهانی «بدون الکل» به عنوان اولین مسابقه بین‌المللی در انگستان بخشی را برای حضور برندهای حلال اختصاص داده است.

به گزارش ایکنا به نقل از Harpers، به گفته مسئولان برگزاری این جوایز، علاوه بر اعطای مدال به برندهای برتر، این رقابت همچنین به دنبال پاداش دادن به محصولات سازگار با محیط زیست، ارگانیک، اخلاقی، حلال، بدون گلوتن و وگان (غیر حیوانی) خواهد بود.

کریسی پارکینسون (Chrissie Parkinson)، رئیس بخش داوری این جوایز گفت: حوزه نوشیدنی‌های بدون الکل بخش بسیار متنوع و مهمی در حوزه آشامیدنی‌ها است.

کریس لوش (Chris Losh)، یکی از بنیانگذاران جوایز گفت: همه می‌دانند که رشد و علاقه زیادی به نوشیدنی‌های بدون الکل، هم در بین مردم و هم در تجارت نوشیدنی‌ها وجود دارد، اما در زمینه آگاهی‌بخشی در این حوزه نیاز به اطلاع‌رسانی بیشتر است.

لوش افزود: این مسابقه به عنوان معیار جهانی برای تمام محصولات بدون الکل طراحی شده که به افراد فعال در تجارت اجازه می‌دهد با اطمینان انتخاب و به عموم مردم هم کمک می‌کند تا روی چیزهایی که واقعاً خوب هستند تمرکز کنند.

تحقیقات اخیر شرکت رسانه‌ای نیلسن هلدینگ (AC Nielsen)، حوزه بدون الکل را به عنوان سریع‌ترین بخش در حال رشد در جهان نوشیدنی ذکر کرده است. علاوه بر این، سازمان IWSR که در حوزه نوشیدنی فعالیت دارد، ارزش بازار بدون الکل و کم الکل را در سال 2021 کمتر از 10 میلیارد دلار اعلام کرد.

داوری این مسابقات در فوریه(نیمه دوم بهمن‌ماه) انجام خواهد شد و برندگان در پایان ماه مارس (فروردین 1402)  مشخص و تجلیل خواهند شد.

مقر جوایز جهانی «بدون الکل» این مسابقات در شهر ایست گرینستید در منطقه اسکس غربی انگلستان واقع شده است.

انتهای پیام
captcha