برگزاری رزمایش «جهادگران فاطمی ۲» در سمنان
کد خبر: 4099048
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴

برگزاری رزمایش «جهادگران فاطمی ۲» در سمنان

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از برگزاری رزمایش «جهادگران فاطمی 2» با حضور ۶۰۰ گروه جهادی از سراسر استان به میزبانی روستاهای کمتر برخوردار خبر داد.

رزمایش جهادگران فاطمی دو در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حمید دامغانی، فرمانده سپاه استان سمنان، عصر روز گذشته،21 آبان، در جلسه قرارگاه محرومیت‌زدایی استان سمنان، با بیان اینکه رزمایش «جهادگران فاطمی 2» از شنبه هفته آینده در استان برگزار می‌شود، گفت: جلسات هماهنگی مورد نیاز در شهرستان‌های استان برای این رزمایش برگزار شده و هماهنگی خوبی صورت گرفته است.

وی افزود: در این رزمایش بیش از ۶۰۰ گروه جهادی از استان حضور خواهند داشت که موجب از بین بردن نقشه‌های دشمن بوده و این خدمات که در مناطق محروم ارائه می‌شود باید دارای پیوست فرهنگی باشد.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه فعالیت گروه‌های جهادی در مناطق محروم باید با پای کار آوردن مردم باشد، یادآور شد: اصلی‌ترین هدف ما نهادینه کردن کار جهادی در بین مردم و کادرسازی در این حوزه است.

مهدی کاشفی، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان نیز با بیان اینکه تاکنون همکاری دستگاه‌های اجرایی با مجموعه سپاه و بسیج خوب بوده متذکر شد: برگزاری رزمایش «جهادگران فاطمی 2» با همکاری دستگاه‌های اجرایی موجب تسهیل در امر خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی خواهد شد.

به گفته کاشفی اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، افتتاح پروژه‌های عمرانی، افتتاح صندوق‌های قرض‌الحسنه، ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی به مردم، توزیع بسته‌های معیشتی و تحویل مسکن محرومین از مهمترین فعالیت‌هایی است که در رزمایش جهادگران فاطمی دو، طی ۱۰ روز انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha