دشمن به‌دنبال فتنه قومی و مذهبی در ایران است
کد خبر: 4099369
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰
سردار اشتری:

دشمن به‌دنبال فتنه قومی و مذهبی در ایران است

فرمانده انتظامی کشور با اشاره به اهمیت بزرگداشت یاد شهیدان، اظهار کرد: امروز کسانی که فرهنگ شهادت را ترویج می‌کنند، با آسیب‌های اجتماعی و با دشمن مقابله می‌کنند و اقتدار کشور را ارتقا می‌بخشند.

سردار حسین اشتری، فرمانده کل انتظامی کشوربه گزارش ایکنا از قم، سردار حسین اشتری، فرمانده کل انتظامی کشور در اجلاسیه بزرگداشت ۱۲۱ شهید انتظامی استان قم که در راستای کنگره ملی شهدای این استان، شامگاه، 22 آبان‌ماه در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، بیان کرد: خدا را شاکریم که در این ایام و در این شهر مقدس، زائر حرم مطهر حضرت معصومه(س) شدیم و توفیق شد تا در این مراسم نورانی خدمت خانواده‌های معظم شهدا باشیم.

وی ادامه داد: استان قم به‌دلیل ویژگی‌های خاصی که دارد، از زمان انقلاب اسلامی و در پیروزی انقلاب نقش مهمی را داشته و این روحانیت و مراجع عالیقدر و امام خمینی(ره) بودند که از قم انقلاب را شروع کردند.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه در دفاع مقدس رزمندگان و مردم قم در لشکر 17 علی بن ابیطالب(ع) نقش مهمی را ایفا کردند، افزود: این لشکر در اکثر عملیات‌ها خط‌شکن و سرنوشت‌ساز بود و شهدای زیادی را تقدیم کرد.

وی بیان کرد: امروز کسانی که برای امنیت و آرامش مردم در حال خدمت هستند به فرموده رهبری مجاهد فی سبیل‌الله هستند. همکاران من در نیروی انتظامی در مرزها، شهرها، روستاها و جاده‌ها برای امنیت کشور در حال خدمت هستند و بیش از 13 هزار شهید تقدیم کرده‌اند که از این میان حدود هشت هزار شهید در دفاع مقدس و بیش از پنج هزار شهید در عرصه نظم و امنیت جان‌شان را تقدیم کرده‌اند.

اشتری ادامه داد: خانواده شهدای فراجا افتخارشان این است که فرزندانشان هم در دفاع مقدس و هم بعد از آن در مقابله با اشرار و ضدانقلاب و قاچاقچیان ایستاده و جانفشانی کرده‌اند.

فرمانده انتظامی کشور با تأکید بر اینکه ما باید همیشه خود را مدیون شهدا بدانیم، گفت: امروز اگر مدافعان حرم و امنیت نبودند مواردی مانند حادثه شیراز بسیار اتفاق می‌افتاد، این‌ها قصد داشتند جاهای دیگری هم امنیت را بر هم بزنند.

وی با اشاره به اهمیت بزرگداشت یاد شهیدان اظهار کرد: امروز کسانی که فرهنگ شهادت را ترویج می‌کنند، با آسیب‌های اجتماعی و با دشمن مقابله می‌کنند و اقتدار کشور را ارتقا می‌بخشند، به این ترتیب شهدا بعد از شهادت‌شان هم به ما کمک می‌کنند.

سردار اشتری با بیان اینکه در حوادث اخیر تعدادی از بهترین فرزندان کشور به شهادت رسیدند، پیام آن‌ها این است که ما از مسیر مستقیمی که فرمانده کل قوا ترسیم کرده فاصله نگیریم زیرا عزت و اقتدار ما در این مسیر است، گفت: امروز یاد کردن از شهدا برای این است بدانیم هدف آنها چه بود، پیام آن‌ها عزت جمهوری اسلامی و استقرار نظم و امنیت و حفظ شعائر و پاسداری از ارزشها و آرامش مردم بود.

فرمانده انتظامی کشور با تأکید بر اینکه اتفاقات اخیر جنگ ترکیبی بود، افزود: دشمن با تمام توان وارد شد و هر چه داشت برای اینکه ما یک ایران قوی و مستقل نداشته باشیم، به میدان آورد ولی شکست خورد، هر کس در مقابل مردم ایران و خون شهدا بایستد شکست می‌خورد.

وی با بیان اینکه امروز بین همه اقوام و مذاهب کشور حول محور ایران اسلامی و رهبری اتحاد است، دشمن به‌دنبال اختلاف قومی و مذهبی است ولی شکست می‌خورد، یادآور شد: ما یک مسیر طولانی را پشت سر گذاشته‌ایم. مشکلاتی هم داریم، اما حتما به قله خواهیم رسید و آینده‌ای روشن در پیش است.

انتهای پیام
captcha