مجله فرهنگی هنری «پرنیان» در سیمای مرکز قزوین
کد خبر: 4100071
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱

مجله فرهنگی هنری «پرنیان» در سیمای مرکز قزوین

شبکه استانی سیمای مرکز قزوین در قالب مجله «پرنیان» توانمندی‌های، فرهنگی و هنری استان قزوین را به مخاطبان خود معرفی می‌کند.

رحیمی روابط عمومی صداوسیمای قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین، علی رحیمی، مدیر روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین، اظهار کرد: برنامه «پرنیان» با هدف آگاهی بخشی به مردم در خصوص رویدادهای فرهنگی هنری استان، معرفی هنرمندان، فرهیختگان و نمایش آثار هنری استان از سیمای مرکز قزوین پخش می‌شود.

وی افزود: این برنامه دارای بخش‌های مختلفی همچون معرفی توانمندی‌های، فرهنگی و هنری استان، معرفی مظاهر فرهنگی، مصادیق هنرهای مختلف ادبی، نمایشی، تجسمی همچون: خوشنویسی، نگارگری مکتب قزوین، صنایع دستی استان قزوین، سینما، تئاتر، عکاسی و ادبیات و سایر بخش‌های هنری استان است که از شبکه استانی سیمای مرکز قزوین پخش پخش خواهد شد.

رحیمی بیان کرد: ازآنجایی که قزوین پایتخت هنر خوشنویسی است در یک فصل از برنامه که متشکل از چند قسمت است «پرنیان» یک خوشنویس را به مخاطبان معرفی می‌کند؛ تا مردم بیش از پیش با مفاخر هنر خوشنویسی در استان آشنا شوند.

بنا بر این خبر مجله فرهنگی هنری «پرنیان» به تهیه‌کنندگی مجتبی یعقوبی شنبه‌ها ساعت ۲۲:۲۰ به مدت ۳۰ دقیقه در سیمای مرکز قزوین پخش می‌شود.

انتهای پیام
captcha