حضور ۲۹ تیم در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج قزوین
کد خبر: 4100100
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

حضور ۲۹ تیم در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج قزوین

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج استان قزوین گفت: در مرحله استانی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در سال جاری ۲۲۸ شرکت‌کننده در قالب ۲۹ تیم حضور دارند.

تولید محتوا

به گزارش ایکنا از قزوین، مراسم افتتاح مرحله استانی تولید محتوای دیجیتال بسیج امروز ۲۵ آبان با حضور سرهنگ حمزه برین، معاون هماهنگ‌کننده سپاه صحاب‌الامر (عج)، محمدحسین فائزی، مدیرکل ارشاد استان قزوین، محمدرضا امامقلی، رئیس حوزه هنری و سرهنگ مرتضی امیری، مسئول مرکز فضای مجازی بسیج استان قزوین و تیم‌های شرکت‌کننده این رویداد افتتاح شد.

مرتضی امیری، مسئول مرکز فضای مجازی بسیج استان قزوین، در این مراسم اظهار کرد: سال گذشته این رویداد با حضور ۲۰ تیم در سه بخش تخصصی نرم‌افزارهای تلفن همراه، بازی‌های موبایلی و انیمشین برگزار شد اما در سال جاری چند رویکرد دیگر به این رویداد اضافه شده است و به درخواست تیم‌ها، از ظرفیت تولیدات بومی و مردم پایه فضای مجازی نیز به عنوان رویداد عمومی در جشنواره استفاده می‌شود.

وی افزود: جشنواره امسال با حضور ۲۲۸ شرکت‌کننده همراه است و استان قزوین به عنوان چهارمین استان از نظر تعداد شرکت کننده در حوزه موضوعات تولیدات مردم پایه است.

این مسئول عنوان کرد: امسال در بخش تخصصی رویداد، تولید محتوا در سه موضوع تخصصی انیمیشن، نرم‌افزارها و بازی‌های تلفن همراه را خواهیم داشت که در یک رقابت ۴۸ ساعته به رقابت خواهند پرداخت.

وی با اشاره به رشد کمی و کیفی تیم‌های تولید محتوا در سال جاری نسبت به سال گذشته، خاطرنشان کرد: امسال ۲۹ تیم در این رقابت‌ها ثبت‌نام کردند که ۱۷ تیم در بخش پویانمایی، ۲ تیم در بازی‌های موبایلی و ۱۰ تیم در نرم‌افزارهای تلفن همراه حضور دارند.

مسئول فضای مجازی استان قزوین گفت: سال گذشته ۱۱ شرکت‌کننده خانم در این رویداد حضور داشتند که در سال جاری این تعداد به ۴۷ خانم افزایش پیدا کرده و در کنار بانوان ۴۳ شرکت‌کننده آقا نیز حضور دارند.

انتهای پیام
captcha