برنامه‌های سپاه بروجرد به مناسبت هفته بسیج اعلام شد
کد خبر: 4100365
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۸

برنامه‌های سپاه بروجرد به مناسبت هفته بسیج اعلام شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد از برگزاری ۱۰۰ نشست بصیرتی، ۳۶ یادواره شهدا، سرکشی از خانواده شهدا، اعزام ۱۰ گروه جهادی به مناطق محروم، ویزیت رایگان بیماران، غبارروبی گلزار شهدا، توزیع کمک‌های مؤمنانه و اجتماع بسیجیان طی هفته بسیج در بروجرد خبر داد.

احمد حسنوند، فرمانده بسیج بروجردبه گزارش ایکنا از لرستان، احمد حسنوند، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد پنج‌شنبه، ۲۶ آبان در نشست خبری با اصحاب رسانه بروجرد در سالن جلسات فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امام راحل(ره) با تشکیل بسیج نشان داد که این نهاد از اهمیت خاصی برخوردار است چراکه انسان‌های پاک، مخلص و معتقد به خدا در این نهاد حضور دارند.

وی اضافه کرد: بسیج نماد ملی مقاومت و آگاهی ملت است که با معنویت و اخلاص حضور پیدا می‌کنند و همه افراد اعم از زن و مرد می‌توانند به‌عنوان یک بسیجی حضور داشته باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با بیان اینکه این افراد همگی تابع ولایت‌فقیه هستند و در همه عرصه‌ها حضور پرشوری دارند، افزود: بسیاری از پیشرفت‌های کشور مرهون بسیج است.

حسنوند با بیان اینکه هر نهادی که به‌دنبال خدمت‌رسانی به مردم باشد مورد مخالفت دشمن قرار می‌گیرد چراکه دشمن تلاش دارد تا مردم را ناامید کند، اضافه کرد: در این راستا بسیج می‌خواهد که مردم امیدوار شوند که نمونه آن را در دوران کرونا دیدیم که چگونه برای تولید ماسک یا کمک به مردم در صحنه حاضر شدند.

وی با بیان اینکه در طول این سال‌ها دشمنان به‌دنبال ایجاد اختلال در امنیت کشور بوده‌اند و این در حالی است که در هر توطئه دشمن، بسیج با همه توان به میدان آمده است و اقتدار را به نمایش گذاشته است، ادامه داد: پاسداری از ارزش‌ها مهمترین هدف بسیج است و امروز بسیج به الگویی برای بسیاری از کشورهای جهان تبدیل شده تا با الگوگیری از بسیج بتوانند در میدان علیه جبهه باطل بایستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج، گفت: به مناسبت هفته بسیج برنامه‌های مختلفی در شهرستان برگزار می‌شود که برگزاری ۱۰۰ نشست بصیرتی، ۳۶ یادواره شهدا، سرکشی از خانواده شهدا، اعزام ۱۰ گروه جهادی به مناطق محروم، ویزیت رایگان بیماران، غبارروبی گلزار شهدا، توزیع کمک‌های مؤمنانه، اجتماع عظیم بسیجیان از مهمترین برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام
captcha