شرایط سیستان و بلوچستان تأثیر مستقیم در امنیت و آبروی کشور دارد
کد خبر: 4100380
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴
حجت‌الاسلام حاج علی‌اکبری:

شرایط سیستان و بلوچستان تأثیر مستقیم در امنیت و آبروی کشور دارد

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در دیدار با مردم دلگان گفت: استان سیستان و بلوچستان تأثیر مستقیمی در امنیت و آبروی کشور دارد و جایگاه مردم این استان در حفظ امنیت و استقلال کشور بسیار حساس و خاص است.

حجت الاسلام حاج علی اکبری در دیدار با مردم دلگان

به گزارش ایکنا و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج‌علی‌اکبری، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، 26 آبان در دیدار با مردم و معتمدان شهرستان دلگان، گفت: مردم با تقدیم شهید با خون خود سرمایه‌گذاری کردند و چنین سرمایه‌گذاری، در همه کشور به همین شکل صورت گرفته زیرا این انقلاب متعلق به مردم است و انقلاب سلامی ایران مردمی‌ترین انقلاب تاریخ است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: استان سیستان و بلوچستان تأثیر مستقیمی در امنیت و آبروی کشور دارد و جایگاه حساسی که مردم این استان در حفظ امنیت و استقلال کشور دارد جایگاه خاصی است.

حاج‌علی‌اکبری گفت: دشمنان از تحولاتی که در ایران اسلامی رخ داده که باعث شده این کشور، در مسیر عزت و شکوفایی قرار گیرد و هر روز موفق‌تر از روز قبل باشد، ناراحت هستند.

وی با اشاره به اغتشاشات و جریانات اخیر اتفاق افتاده در کشور، گفت: فتنه‌انگیزان شروع به ایحاد اغتشاش در جامعه و در شهرها کردند و خسارت‌های قابل توجهی از جمله؛ ضربه‌زدن به زندگی مردم و کاهش امنیت کشور به بار آوردند و در این میان عزیزانی از مدافعین امنیت ما را شهید یا مجروح کردند.

حاج‌علی‌اکبری با اشاره به ماجرای اتفاق افتاده در هیزه و اصفهان، گفت: وقتی این خبرها را می‌شنویم ناراحت می‌شويم، کشوری که جزو امن‌ترین کشورها بوده، اکنون دشمنان تلاش دارند تا به امنیت ما خدشه وارد کنند.

وی ادامه داد: این‌ها، این‌ بار موضوع زنان را برای بازی جدید مطرح کردند و ملت ما با بصیرت فتنه‌گران را منزوی کرد و دشمنان نتوانستد از بدنه اجتماعی و از بین مردم یارگیری داشته باشند و شروع به عملیات ایزایی کرده و دست به ترور زدند.

نماینده رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه طراح و کارگردان این ماجرا صهیونیست، انگلیس، آمریکا و آل‌صعود هستند، تصریح کرد: این فتنه‌گرها مستقیم و غیر مستقیم عوامل استکبار جهانی هستند و به دنبال ایجاد ناامنی در کشور می‌باشند.

حاج‌علی‌اکبری اضافه کرد: از اوایل انقلاب با فتنه‌انگیزی مواجه بودیم و ۱۷ هزار شهید ترور داشتیم و دشمنان مستقیماً در حال انتقام از مردم هستند و دشمنان کاملا نفوذی و طراحی شده عمل می‌کنند.

وی با اشاره به حادثه تروریستی داعش در حرم مطهر شاهچراغ (ع)، ضمن محکوم کردن تمامی حوادث تروریستی، با بیان اینکه در هیزه نیز همان رفتار داعشی که در شاهچراغ(ع) اتفاق افتاد را شاهد بودیم، گفت: تا زمانی که کنار هم، دست به دست هم و گوش به فرمان امام و رهبر عزیزمان باشیم این توطئه‌ها راه به جایی نخواهد برد.

نماینده رهبرمعظم انقلاب گفت: اگر امنیت و اتحاد ملی کشور آسیب ببیند نه می‌شود با فساد مبارزه کرد و نه می‌توان کشور را ساخت.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در پایان گفت: مقام معظم رهبری به استان سیستان و بلوچستان عنایت ویژه دارد، تاکید ایشان بر دلجویی از کسانی که دچار حادثه شده‌اند و آسیب دیدند بود و اینکه اگر کسی بی‌گناه کشته شده باید شهید اعلام شود و اگر آسیب دیده باید تحت پوشش قرار گیرد.

 

انتهای پیام
captcha