اعلام برنامه‌های هفته بسیج در یزد
کد خبر: 4100411
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۸

اعلام برنامه‌های هفته بسیج در یزد

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد شعار امسال هفته بسیج را «بسیج خدمتگذار ملت» بیان کرد و برنامه‌های استان در طول این هفته را تشریح کرد.

حسین زارع کمالی، فرمانده سپاه یزدبه گزارش ایکنا از یزد، سردار حسین زارع‌کمالی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در جمع خبرنگاران با اعلام برنامه‌های هفته بسیج، «بسیج خدمتگذار ملت» را شعار امسال این هفته بیان و اظهار کرد: یک‌هزار و ۷۰۰ برنامه در قالب ۲۳۰ عنوان توسط اقشار مختلف بسیج در سطح استان برگزار می‌شود.

وی؛ افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، اختتامیه رویداد بزرگ تولیدمحتوای دیجیتال بسیج، جشنواره جهادگران علم و فناوری و تجلیل از عوامل رویداد علمی – ملی «تا ثریا» را از جمله برنامه‌های شاخص هفته بسیج برشمرد.

زارع‌کمالی از آغاز اردوی جهادگران فاطمی در استان یزد به مناسبت هفته بسیج خبر داد و گفت: این اردو برای دومین بار در سال جاری با حضور ۱۵۰ تیم تخصصی برگزار می‌شود که مهمترین و شاخص ترین اقدام ۲۰ تیم، آغاز احداث ۱۹ واحد مسکونی برای محرومان است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: همایش جریان‌شناسی فدک ویژه مداحان و مدیران هیئات مذهبی، اجتماع اقتدار بسیجیان، همایش دختران حاج قاسم و همایش زیست عفیفانه از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در این هفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز درگیری ما با دشمن و اقدامات دشمن از روی ضعف جمهوری اسلامی ایران نیست بلکه از روی اقتدار این نظام است لذا دشمن بیشتر از براندازی به دنبال مهار جمهوری اسلامی است.

زارع‌کمالی اضافه کرد: اگر مهار جمهوری اسلامی انجام نشود، افول قدرت‌های جهان قطعاً اتفاق خواهد افتاد لذا دعوای امروز دشمن بر سر جلوگیری از ترویج حکمرانی اسلامی است تا دموکراسی غرب کمرنگ‌تر از حال حاضر نشود.

فرمانده سپاه الغدیر یزد بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی دارای اقتدار است؛ هرچند تا جایگاه واقعی انقلاب و مدنظر بیانیه گام دوم انقلاب که ایجاد تمدن نوین اسلامی برای زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت است، فاصله داریم و وضعیت امروزمان نیز زیبنده مردم کشورمان نیست ولی می‌توانیم در همه ابعاد بهتر از وضع کنونی باشیم.

  

انتهای پیام
captcha