هفت دانشگاهی سمنان در میان پژوهشگران ایرانی پراستناد دنیا قرار دارند
کد خبر: 4100882
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰

هفت دانشگاهی سمنان در میان پژوهشگران ایرانی پراستناد دنیا قرار دارند

رئیس دنشگاه سمنان گفت: ۶ عضو هیأت علمی و یک دانش‌آموخته این دانشگاه در میان پژوهشگران ایرانی پراستناد یک درصد برتر دنیا قرارگرفتند.

هفت دانشگاهی سمنان در میان پژوهشگران ایرانی پراستناد دنیا قرار دارند

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، مسعود نصیری زرندی، رئیس این دانشگاه، گفت: بر اساس گزارش مؤسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری ISC، سامان رشیدی، سیف­‌اله سعدالدین، نیما امجدی، فرامرز هرمزی، محمد­صادق ولی­ پور، مجید اسحاقی و هادی اسکندر، در جمع دانشمندان پراستناد یک درصد برتر دنیا قرار گرفتند.

وی افزود: رشیدی با تعداد پنج هزار و ۲۶۱ استناد ، سعدالدین با تعداد سه هزار و ۹۵۷ استناد، امجدی با تعدادسه هزار و ۴۷۸ استناد، هرمزی با تعداد ۲ هزار و ۹۹۲ استناد و ولی­ پور با تعداد یکهزار و ۵۶۱ استناد در حوزه موضوعی مهندسی، در جمع پژوهشگران ایرانی پراستناد یک درصد برتر دنیا قرار گرفتند.

رئیس دانشگاه سمنان، اسحاقی با تعداد ۹۱۹ استناد در حوزه موضوعی ریاضیات و اسکندر با تعداد یکهزار و ۸۱۱ استناد در حوزه موضوعی علوم کامپیوتر به عنوان پژوهشگران برتر پراستناد یک درصد برتر دانشگاه سمنان برگزیده شدند.

وی با بیان اینکه پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر دنیا مستخرج از پایگاه شاخص‌های اساسی علم (ESI) متعلق به شرکت کلاریویت آنالیتیکس (WOS) توسط مؤسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC) که در مهرماه ۱۴۰۱ مورد تحلیل و پالایش قرار گرفت معرفی شده‌اند افزود: بر این اساس ۸۴۰ پژوهشگر ایرانی در فهرست پژوهشگران پر استناد یک درصد دنیا قرار دارند.

انتهای پیام
captcha