ثبت‌نام 3300 یزدی در مسابقات قرآن و عترت بسیج
کد خبر: 4100924
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸

ثبت‌نام 3300 یزدی در مسابقات قرآن و عترت بسیج

مدیر دارالقرآن بسیج سپاه الغدیر استان یزد از ثبت‌نام سه هزار و 304 نفر در این استان در بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج کشور خبر داد.

محمدحسین زارع مهریزی، مدیر دارالقرآن بسیج سپاه الغدیر استان یزدحجت‌الاسلام محمدحسین زارع مهریزی، مدیر دارالقرآن بسیج سپاه الغدیر استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد با اشاره به آمار شرکت‌کنندگان در بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج اظهار کرد: در مجموع سه هزار و 304 نفر از این استان در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کردند.

وی ادامه داد: از این تعداد سه هزار و 35 نفر در بخش «فردی»، 167 نفر در بخش «خانوادگی»، 67 نفر در بخش «گروهی» و 35 نفر در بخش «ایده‌پردازی» شرکت کرده و به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

زارع از برگزاری افتتاحیه این مسابقات و محفل انس با قرآن ️به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج خبر داد و گفت: این مراسم با حضور قاریان بین‌المللی استاد حاج احمد ابوالقاسمی و استاد حاج مهدی شایق در روز سه شنبه، اول آذرماه بعد از نماز مغرب و عشا در  مسجد اعظم امامزاده جعفر(ع) یزد برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود بیست و نهمین دوره جشنواره قرآن و عترت بسیج در چهار بخش فردی شامل رشته‌های حفظ، حفظ موضوعی، صحیح‌خوانی، ترتیل‌خوانی، قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، کتاب صراط، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه با در نظر گرفتن گروه‌های سنی مختلف، همچنین بخش خانوادگی، گروهی و ایده‌پردازی قرآنی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha