مسابقات بین‌المللی قرآن روسیه امروز پایان می‌یابد
کد خبر: 4101053
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
رایزن فرهنگی ایران در مسکو:

مسابقات بین‌المللی قرآن روسیه امروز پایان می‌یابد

مسعود احمدوند، رایزن فرهنگی ایران در روسیه اظهار کرد: مراسم اختتامیه بیستمین مسابقات بین‌المللی قرآن روسیه امروز، 29 آبان‌ماه در مسجد جامع مسکو برگزار می‌شود و این مسابقات پس از سه روز، به کار خود پایان می‌دهد.

مسعود احمدوند، رایزن فرهنگی سفارت ایران در فدراسیون روسیه در گفت‌و‌گو با ایکنا با اعلام این خبر گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی این رایزنی، سازمان اوقاف و امور خیریه و شورای عالی قرآن، سیدمصطفی حسینی، قاری برجسته ایرانی در مسابقات بین‌المللی قرآن روسیه که از جمعه ۲۷ آبان در مسجد جامع مسکو آغاز شده است، شرکت کرده است.

وی افزود: مراسم افتتاحیه این مسابقات با حضور «روشن آبیاسوف»، معاون اول شورای مفتیات روسیه، شیخ «عبدالمحسن القاسم»، امام و خطیب مسجد النبی در مدینه و قاریانی از ۲۰ کشور جهان از جمله روسیه، بحرین، ایران، یمن، مصر، مراکش، ترکیه، امارات، سودان، کشورهای مستقل مشترک‌المنافع و سوریه روز جمعه، ۲۷ آبان برگزار شد.

احمدوند تصریح کرد: این مسابقات پس از دو سال وقفه ناشی از بیماری همه‌گیر کرونا برگزار شده است و امروز یکشنبه، ۲۹ آبان ساعت ۱۷ به وقت مسکو(18:30 به وقت تهران) با حضور سفرای کشورهای اسلامی و شیخ راویل عین‌الدین، رئیس شورای مفتیات روسیه با برگزاری مراسم اختتامیه پایان می‌یابد و اسامی برندگان اعلام خواهد شد.

وی همچنین گفت: این مراسم از شبکه یوتیوب به نشانی «https://www.youtube.com/watch?v=io5FTfpfxt4» به صورت آنلاین پخش می‌شود.

خبرنگار: مریم رجبی

انتهای پیام
captcha