اطلاعیه حج و زیارت البرز درخصوص قبوض ودیعه‌گذاری
کد خبر: 4101270
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳

اطلاعیه حج و زیارت البرز درخصوص قبوض ودیعه‌گذاری

روابط عمومی اداره‌کل حج و زیارت البرز، اطلاعیه‌ای درخصوص مراجعه دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع به سامانه تکمیل اطلاعات حج تمتع صادر کرد.

حج و زیارت

به گزارش ایکنا از البرز، روابط عمومی اداره‌کل حج و زیارت البرز، اطلاعیه‌ای درخصوص مراجعه دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع به سامانه تکمیل اطلاعات ودیعه‌گذاران حج تمتع صادر کرد. متن اطلاعیه بدین شرح است.

باتوجه به ضروت برنامه‌ریزی سازمان حج و زیارت درخصوص اعزام ودیعه‌گذاران حج تمتع و همچنین ایجاد پل ارتباطی میان این سازمان و ودیعه‌گذاران و اطلاع‌رسانی‌های مختلف، ایجاب می‌کند تمام سپرده‌گذاران حج تمتع در اسرع وقت و فارغ از اینکه در چه سالی قصد تشرف به حج را دارند و یا نوبت آنان باشد، با مراجعه به سامانه تکمیل اطلاعات ودیعه‌گذاران حج تمتع به آدرس Reserve.haj.ir نسبت به درج و ویرایش اطلاعات شناسنامه‌ای و تکمیلی خود اقدام کرده و در پایان کد رهگیری دریافت کنند تا در آینده و پس از مشخص شدن کاروان‌های اعزامی بتوانند با سرعت و سهولت بیشتری نسبت به انتخاب و ثبت‌نام در کاروان اقدام کنند.

بدیهی است مراجعه به این سامانه و اخذ کدرهگیری صرفا به منظور به‌روزرسانی اطلاعات فردی افرادست و تشرف به حج تمتع براساس تعداد ویزای تخصیصی به ایران در هر سال و دعوت از مشمولین تشرف براساس اولویت‌های قبوض ثبت‌نامی و نیز ضوابط کشور میزبان خواهد بود و سازمان حج و زیارت براین اساس نسبت به برنامه‌ریزی، فراخوان و اعزام افراد عمل خواهد کرد. اولویت‌های تشرف و ضوابط اعزام به حج تمتع سال ۱۴۰۲ پس از انجام مذاکرات فی‌مابین با کشور عربستان و در زمان مقرر به اطلاع عموم خواهد رسید.

انتهای پیام
captcha