یک شهید و چند مجروح در حمله صهیونیست‌ها به جنین / حماس محکوم کرد
کد خبر: 4101382
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶

یک شهید و چند مجروح در حمله صهیونیست‌ها به جنین / حماس محکوم کرد

درحمله نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به جنین، یک جوان فلسطینی شهید و چند نفر دیگر هم زخمی شدند.

به گزارش ایکنا به نقل از العربی الجدید، امروز دوشنبه، ۳۰ آبان در جریان حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین در کرانه باختری اشغالی، یک جوان فلسطینی شهید شد، یک جوان دیگر دستگیر و تعدادی دیگر زخمی شدند.

درگیری بین مبارزان مقاومت فلسطین و نیروهای اشغالگر پس از یورش صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین آغاز شد و نیروهای اشغالگر جوانی را که پس از محاصره و هدف قرار دادن خانه‌اش با گلوله مجروح شده بود دستگیر کردند.

این درحالی است که اداره اوقاف اسلامی قدس هم اعلام کرد که گروه‌های متعددی از شهرک‌نشینان از سمت باب المغاربه به مسجدالاقصی یورش بردند، در صحن‌های آن اقدامات تحریک‌آمیزی انجام دادند و مراسم تلمودی خود را به ویژه در ضلع شرقی مسجدالاقصی انجام دادند. این درحالی بود که پلیس مانع از نزدیک شدن نمازگزاران فلسطینی به این افراد می‌شد.

مسجدالاقصی به عنوان بخشی از تلاش‌های اشغالگران برای تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی، روزانه به جز جمعه و شنبه، در دو دوره صبح و عصر مورد یورش شهرک‌نشینان قرار می‌گیرد.

این درحالی است که محمد حماده، سخنگوی جنبش حماس در شهر قدس در سخنانی به مناسبت سالگرد عملیات فادی ابو شخیدم در شهر قدیم قدس بر حمایت از قدس و مسجد الاقصی تأکید کرد.

در جریان عملیات معلم شهید فلسطینی، فادی ابو شخیدم، و درگیری مسلحانه بین او سربازان اشغالگر، یک نظامی اسرائیلی کشته شده و سه نفر دیگر به شدت زخمی شدند.

انتهای پیام
captcha