تجدید عهد حماس بر حمایت از قدس
کد خبر: 4101513
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱

تجدید عهد حماس بر حمایت از قدس

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) بار دیگر بر عهد خود بر حمایت از قدس و مسجدالاقصی در برابر حملات صهیونیست‌ها تأکید کرد.

تجدید عهد حماس بر حمایت از قدس

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، حماس روز گذشته و در سالگرد عملیات شیخ فادی ابوشخیدم در منطقه باب السلسه واقع در قدس شریف تأکید کرد: ما همچنان به عهد و سوگند خویش برای حمایت از قدس و مسجدالاقصی پایبند هستیم.

محمد حماده، سخنگوی جنبش حماس در قدس در این راستا تصریح کرد: این عملیات قهرمانانه به سیستم امنیتی اشغالگران در قلب قدس شریف ضربه زد و بازتابی از خشم ما علیه هتک حرمت مقدسات مسلمانان در مسجدالاقصی و تحریک پیوسته احساسات آنها بود.

به گفته وی این عملیات در اوج حمله صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی و تلاش برای اجرای طرح تقسیم زمانی و مکانی و تکمیل یهودی‌سازی قدس و مسجدالاقصی صورت گرفت.

حماده با تأکید بر اینکه این عملیات، نخستین عملیات در دفاع از وطن و مقدسات مردم فلسطین نبوده و آخرین آنها نیز نخواهد بود و این امر نشان می‌دهد که ملت فلسطین دست به ماشه، آماده بسیج همه امکانات خود برای دفاع از مسجدالاقصی است.

سخنگوی حماس در قدس از مردم فلسطین خواست تا با قهرمانی و شجاعت راه مقاومت را دنبال کنند و تا دستیابی به آزادی و پایان اشغال قدس شریف و مسجدالاقصی به مبارزه با اشغالگران ادامه دهند.

در عملیاتی که از سوی شیخ فادی ابوشخیدم از رهبران حماس، در منطقه باب السلسله در قدس صورت گرفت، یک نظامی صهیونیست کشته و سه نظامی دیگر نیز مجروح شدند.

انتهای پیام
captcha