وحید کرمی به مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن معرفی شد
کد خبر: 4101563
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰
در بخش آوایی

وحید کرمی به مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن معرفی شد

وحید کرمی، از قاریان ممتاز لرستان به مرحله نهایی بخش آوایی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش برادران معرفی شد.

وحید کرمی، قری ممتاز لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، اسامی راه‌یافتگان شرکت‌کننده در رشته‌های آوایی شامل حفظ کل، حفظ 20 جزء، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل به مرحله نهایی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش برادران اعلام شد.

نفرات راه‌یافته رشته‌های حفظ کل، حفظ 20 جزء، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل به مرحله نهایی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، پس از برگزاری داوری آثار تصویری ضبط شده مشخص و اعلام شد.

در اطلاعیه منتشر شده از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف، اسامی برگزیدگان رشته حفظ کل 28 نفر، رشته حفظ بیست جزء 12 نفر، رشته رشته قرائت تحقیق 29 نفر و رشته قرائت ترتیل 27 نفر اعلام شده است که به مرحله نهایی مسابقات سراسری راه یافتند که از استان لرستان وحید کرمی به این دوره از مسابقات قرآنی در رشته قرائت تحقیق معرفی شد و محمدحسین دالوند نیز در رشته اذان در این دوره از مسابقات شرکت دارند.

لازم به ذکر است، مرحله نهایی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش آوایی از تاریخ 22 تا 28 دی‌ماه امسال و در دو بخش خواهران و برادران به صورت همزمان به میزبانی استان خوزستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha