دشمن در فضای مجازی ذهن جوانان را متشنج می‌کند
کد خبر: 4102144
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۸

دشمن در فضای مجازی ذهن جوانان را متشنج می‌کند

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه فرهنگیان بسیجی والاترین تأثیر را در شکل‌گیری تربیت دینی و علمی دانش آموزان دارند، گفت: دشمن در این برهه از طریق فضای مجازی به‌دنبال متشنج کردن ذهن جوانان است در حالی که ما دست برتر را در واقعیت داریم.

سردار عباسقلی زاده، فرمانده سپاه عاشورابه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سردار  اصغر عباسقلی زاده، فرمانده سپاه عاشورا روز پنجشنبه، سوم آذرماه، در مراسم تجلیل از معلمان جهادگر استان، با بیان اینکه فرهنگیان بسیجی والاترین تأثیر را در شکل‌گیری تربیت دینی و علمی دانش‌آموزان دارند، گفت: دشمن در این برهه از طریق فضای مجازی به‌دنبال متشنج کردن ذهن جوانان است در حالی که ما دست برتر را در واقعیت داریم.

وی گفت: امروزه فضای ما را دشمنانی آلوده کرده‌اند که در فضای مجازی بسیار قوی هستند، چرا که ابزار، امکانات، تجهیزات، فعالان قوی مشغله‌ای برای تولید صدها هزار محتوا بر علیه انقلاب، آرمان‌ها و قرآن و اسلام دارند، بنابراین این یک واقعیت انکارناپذیر است.

عباسقلی زاده افزود: خوشبختانه در فضای واقعی یعنی واقعیت‌های انقلاب اسلامی، ما قوی‌تر هستیم. امروز اگر مواردی می‌بینم که شایسته رفتارهای انقلاب اسلامی و اسلام نیست، محدود است ولی تبلیغات این را زیاد نشان می‌دهد و ذهنیت‌ها را مشوش می‌کند.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: بحث زیربنای حکومت اسلامی بر مبنای آموزه‌های دینی و سیره اهل بیت بر عهده شما معلمان است. اگر کل کشورهای دنیا و حتی پیشرفته‌ترین کشورها را مطالعه کنیم و کشور خود را با دقت و واقعیت مطابقت دهیم، شاهدیم که در تمامی موضوعات زندگی بشر از جمله اخلاقیات، دینداری، سیاست، اقتصاد، انسانیت و حقوق بشر، هیچ کشوری مثل ما نیست، ولی این واقعیت را به خودمان و تمام دنیا نتوانسته‌ایم نشان دهیم.

وی اظهار کرد: امروز اگر به بسیج افتخار می‌کنیم، دلیلش این است که ماموریت پیاده سازی احکام اسلامی بر عهده تمامی بسیجیان است که حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری نیز بر این موضوع تأکید کرده‌اند. گاه ما متوجه جایگاهی که در آن قرار گرفته‌ایم، نیستیم و جایگاه و زندگی امروزی ما مستقیماً با اسلام گره خورده است.

وی گفت: تکلیف ما از طرفی آسان و از طرفی نیز سخت است. آسان این است که رفتار و عملکرد خود را با آموزه‌های دینی و فرامین دینی و سیره اهل بیت مطابقت دهیم. اگر در این حالت حرکت کنیم، هم ما توانسته‌ایم بسیج باشیم و تکلیف خود را عملی کنیم و هم آرمان و هدف اصلی انقلاب که زمینه سازی برای ظهور است را انجام دهیم.

عباسقلی‌زاده اظهار کرد: تصمیم سازش و مذاکره در طول تاریخ ۲۰۰ ساله انقلاب نشان داده که کشورهای غربی حتی یک درصد هم به ما کمک نکرده‌اند. اگر یک سری جوانان و نوجوانان ما، ماهیت آمریکا را نشناخته بودند، در مسئله برجام شناختند.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۷ - ۱۲:۳۲
0
0
جذابیت در سخن را دنبال کنید، جوانان هم گوش می دن
captcha