ادامه واکنش‌ها به پیروزی تیم ایران/ تبریک نخست‌وزیر عراق و رئیس فیفا
کد خبر: 4102281
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴

ادامه واکنش‌ها به پیروزی تیم ایران/ تبریک نخست‌وزیر عراق و رئیس فیفا

محمد شیاع السودانی، نخست‌وزیر عراق و «جیانی اینفانتینو»، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، پیروزی تیم ملی ایران در برابر تیم ولز را تبریک گفتند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری «میدل ایست نیوز»، نخست‌وزیر عراق با انتشار توئیتی پیروزی تیم ملی ایران در برابر ولز در جام جهانی را تبریک گفت.

«محمد شیاع السودانی،در این پیام تبریک نوشت: «به جمهوری اسلامی ایران پیروزی تیم ملی‌اش بر تیم ویلز را تبریک می‌گوییم، برای این تیم و همه برادران و دوستان شرکت‌کننده در این بازی‌ها آرزو می‌کنیم که به مراحل حساس جام جهانی راه یابند».
تبریک نخست‌وزیر عراق و رئیس فیفا به مناسبت پیروزی تیم ملی ایران
رئیس فیفا پیروزی ایران بر ولز را تبریک گفت

«جیانی اینفانتینو»، رئیس فیفا نیز بعد از برد ایران مقابل ولز در جام جهانی به وزیر ورزش ایران تبریک گفت.

تیم ملی جمهوری اسلامی ایران امروز، 4 آذرماه، با پیروزی 2 بر صفر در برابر تیم ملی ولز شانس خود را برای راهیابی به مرحله بعدی بازی‌ها را افزایش داد.
تبریک نخست‌وزیر عراق و رئیس فیفا به مناسبت پیروزی تیم ملی ایران

پیام تبریک سید عمار الحکیم

«سید عمار الحکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق نیز در پیامی پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر در مقابل تیم ملی ولز را تبریک گفت.
 
در پیام رئیس ائتلاف نیروهای ملی عراق آمده است: «پیروزی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران بر تیم ولز در جام جهانی که با میزبانی قطر در حال اجراست را تبریک می‌گوییم. امیدواریم دیگر تیم‌های عربی و اسلامی نیز در این جشنواره فوتبالی جهانی نتایج درخشانی را رقم زنند».

حرکت کاروان شادی ایرانیان در خیابان های دمشق
 
به گزارش العالم، پس از پیروزی مقتدرانه تیم فوتبال جمهوری اسلامی ایران مقابل ولز در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، کاروان خودرویی ایرانیان مقیم دمشق در در پایتخت سوریه به راه افتاد.

شماری از ایرانیان مقیم دمشق که به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سوریه عصر امروز (جمعه) در محل این رایزنی برای دیدن مسابقه فوتبال بین تیم‌های ایران و ولز دور هم جمع شده بودند با پیروزی تیم ملی ایران با راه‌اندازی کاروان خودرویی و بوق زدن شادی خود را از این پیروزی در خیابان‌های دمشق به نمایش گذاشتند.
ادامه واکنش‌ها به پیروزی تیم ایران/ تبریک نخست‌وزیر عراق و رئیس فیفا
نکته جالب توجه همراهی مردم دمشق در این ابراز شادمانی بود که آنها نیز از شادی ایرانیان خوشحال بودند و این پیروزی را به ایرانی‌های مقیم دمشق تبریک می‌گفتند.

تیم فوتبال جمهوری اسلامی ایران در قالب جام جهانی ۲۰۲۲ قطر عصر امروز (جمعه) توانست مقتدرانه تیم ولز را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد. مسابقه بعدی تیم فوتبال ایران با تیم آمریکا خواهد بود.
انتهای پیام
captcha