فرهنگ بسیجی مدلی موفق برای پیشرفت و کار جهادی است
کد خبر: 4102507
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
رئيس‌جمهور در دیدار بسیجیان:

فرهنگ بسیجی مدلی موفق برای پیشرفت و کار جهادی است

حجت‌الاسلام والمسلمین رئيسی در دیدار با جمعی از بسیجیان، روحیه و فرهنگ بسیجی را مدل و شیوه‌ای موفق برای پیشرفت و کار جهادی در کشور دانست و بر بهره‌گیری از این روحیه و فرهنگ در بدنه اجرایی کشور تاکید کرد.

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در دیدار با جمعی از بسیجیان که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اراده و انگیزه بسیجیان برای دفاع از امنیت کشور و مردم را برگرفته از اندیشه و تحلیل درست و به هنگام از شرایط عنوان کرد و گفت‌: این نگاه و این عمل از کسانی که رفاه و آسایش دیگران را به رفاه و آسایش خود ترجیح می‌دهند بسیار ارزشمند است و جای تقدیر دارد.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه دوران کنونی کشور همانند دوره‌های گذشته با فراز و فرودهایی همراه است و نقش آفرینان هر دوره ای متناسب با شرایط دوره خود در معرض ابتلا و امتحان قرار می‌گیرند، تصریح کرد: تلاش برای حفظ امنیت این نظام و مردم خیرات و برکات فراوانی را در جامعه گسترش خواهد داد.

حجت‌الاسلام رئیسی با اشاره به تعبیر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی به حرم گفت‌: جمهوری اسلامی ایران تنها نظامی در عالم است که پرچم مقابله با نظام سلطه را برافراشته و توطئه‌ها و فتنه‌های متعدد دشمنان بر علیه این نظام از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون از جمله قائله منافقین، ۸ سال جنگ تحمیلی و فتنه‌های سال‌های اخیر با هدف متوقف کردن حرکت عظیم انقلاب اسلامی و جلوگیری از گسترش روحیه بسیجی در میان ملت‌های مختلف بوده است. اما برغم همه توطئه ها و تحریم های دشمن پیشرفتهای ملت ما در همه عرصه‌های با قدرت ادامه یافته و اساسا عصبانیت و ناراحتی دشمنان نیز از همین مسئله نشئت می‌گیرد.

رئیس‌جمهور بسیج را از افتخارات بزرگ نظام اسلامی و ملت ایران دانست و افزود:‌ این شجره طیبه تا به امروز ثمرات بسیاری داشته و در ادامه نیز خواهد داشت و قطعاً در مقابل اراده پولادینی که امروز مردم و بسیجیان دارند، دشمن هیچ کاری از پیش نخواهد برد.

رئیس‌جمهور همچنین روحیه و فرهنگ بسیجی را مدل و شیوه‌ای موفق برای پیشرفت و کار جهادی در کشور دانست و بر بهره‌گیری از این روحیه و فرهنگ در بدنه اجرایی کشور تاکید کرد.

انتهای پیام
captcha