رژیم صهیونیستی فرو خواهد پاشید، اما این انقلاب آسیب نخواهد دید
کد خبر: 4102695
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

رژیم صهیونیستی فرو خواهد پاشید، اما این انقلاب آسیب نخواهد دید

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که توهمات دشمن که علیه ایران اسلامی در فکر خودشان می‌پرورانند به جایی نمی‌رسد چون نظام مقدس جمهوری اسلامی قدرتمند است، گفت: مطمئن باشید رژیم صهیونیستی فرو خواهد پاشید اما این انقلاب آسیب نخواهد دید.

سردار سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسدارانبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، سردار پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز، 6 آذرماه، در اجتماع ۱۵ هزار ‌نفری بسیجیان سیستان و بلوچستان که در استادیوم دهکده المپیک زاهدان برگزار شد، گفت: امروز دشمن یعنی آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و آل‌سعود با تمام قوا به صحنه آمده اما قطعاً این صحنه فتنه عظیم‌ و این جنگ جهانی را به گورستان آمریکایی‌ها، اسرائیلی‌ها و متحدان‌شان تبدیل خواهیم کرد.
 
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اتحاد ناگسستنی بین شیعه و سنی در استان سیستان و بلوچستان، افزود: در این استان، شیعه و سنی، سیستانی و بلوچ امت واحده هستند و در واقع روح وحدت در این استان جاری است و اگر بخواهیم نشانه شرف، کرامت، آزادگی و حُریت را در سیمای انسان به تصویر بکشیم، یک سیستانی و بلوچستانی دقیقاً نشانه آن است.
 
سرلشکر سلامی افزود: ارتباط بین شیعه و سنی در استان سیستان و بلوچستان یک ارتباط تنگاتنگ است و دشمنان همواره سعی دارند تا به این ارتباط ضربه وارد کنند اما به لطف خدا با هوشیاری مردمان این استان، تاکنون نتوانسته‌اند به اهداف شوم خود برسند.
 
وی با بیان اینکه مردم سیستان و بلوچستان تجسم غیرت و دینداری و وفاداری هستند، ادامه داد: هنگامی که شیعیان و سنی‌ها در دفاع از مردمان این سرزمین در کنار هم به شهادت می‌رسند و خون مومن‌ترین انسان‌ها همانند شوشتری‌ها و محمدزاده‌ها با برادران سنی خود در یک حادثه تروریستی با هم تلفیق می‌شود، اینجا منشأ یک وحدت ناگسستنی است.
 
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه هرجا سختی باشد در آنجا بسیجیان هستند، گفت: بسیج درخت تناور و مبارکی است که امام‌خمینی (ره) نهال مبارک آن را کاشت و رهبر معظم انقلاب این نهال مبارک را به درختی تناور تبدیل کرد. بسیجیان با دشمنان خدا سرسخت و با آنها در ستیزند و همچون صخره‌های سخت مقاوم و شکست‌ناپذیرند، اما مقابل مومنان مهربان و نرم‌خو هستند.بسیجیان عابد و زاهد، صادق، امر به معروف و ناهی از منکر و سپر بلای ملت هستند.
 
سرلشکر سلامی با اشاره به شکل‌گیری بسیج از ابتدای انقلاب، با بیان این مطلب که در طول ۴۳ سال تاریخ انقلاب بسیج خالق بزرگترین حماسه‌ها بوده است، تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس بسیجیان در سخت‌ترین شرایط به قلب دشمنان زدند تا سرزمین‌های اشغال شده را پس بگیرند و سرانجام اراده این ملت بزرگ را بر خیل عظیم دشمنان تحمیل کنند و دشمنان را بشکنند، بسیجیان ‌در دفاع ‌از منزلت این ملت همه وجود خود را در طبق اخلاص می‌گذارند.
 
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه توهمات دشمن که علیه ایران اسلامی در فکر خودشان می‌پرورانند به جایی نمی‌رسد چون نظام مقدس جمهوری اسلامی قدرتمند است، تصریح کرد: مطمئن باشید رژیم صهیونسیتی فرو خواهد پاشید اما این انقلاب آسیب نخواهد دید.
 
وی ادامه داد: در صحنه سیاسی آمریکا، رژیم صهیونیستی، فرانسه، آلمان، انگلیس و آل‌سعود با رسانه‌های تفرقه‌افکن خود در تلاشند این سرزمین را دچار تنش کنند اما این ملت کاملاً آگاه است.دشمن خواب‌های آشفته زیادی می‌بیند و در توهم به سر می‌برد اما نمی‌داند این سرزمین و انقلاب مستحکم است.
 
سرلشکر سلامی با بیان اینکه من به‌عنوان یک سرباز کوچک این سرزمین، در این مکان و روز مقدس به شما می‌گویم ریشه‌های عظیم این انقلاب مستحکم‌تر از آن است که اگر همه دشمنان بخواهند حتی یکی از شاخه‌های این درخت تناور را قطع کنند هرگز نخواهند توانست، تصریح کرد: بسیجیان به رهبری امام خامنه‌ای تاکنون شکست‌های بزرگی را به دشمنان تحمیل کرده‌اند.
 
وی ادامه داد: امروز در یک سو جبهه کفر با تمام توان و در یک سو جبهه اسلام قرار دارد، در این صحنه نمی‌شود وسط ایستاد چرا که، یک طرف را آمریکا و اسرائیل هدایت می‌کنند و یک طرف را رهبر معظم انقلاب و مردمان مومن و انقلابی و در این شرایط باید مسیر را مشخص کرد.
 
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این مطلب که کشور امروز در معرض یک جنگ جهانی عظیم است، افزود: همه آرایش سیاسی قوای کفر و شرک از سراسر جهان با مزدوران و سرشاخه‌های داخلی خود به جنگ انقلاب، امنیت و وحدت ملی آمده است.دشمن تصور می‌کند نظام ساقط خواهد شد و در توهم رویاهای باطل خود به سر می‌برد.
 
سرلشکر سلامی در پایان با اشاره به مدت‌ها حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در میان مردم استان سیستان و بلوچستان، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب برای مردم این استان ارزش ویژه‌ای قائل هستند و همه مسئولان نظام همین‌گونه می‌اندیشند، گفت: مردمان این سرزمین به‌ویژه مرزداران غیور سیستان و بلوچستان وطن‌دوست هستند، آنها می‌دانند امنیت یک موهبت الهی است و امروز، همه مسئولان سیستان و بلوچستان از میان بهترین نیروها انتخاب شده‌اند تا به این مردم خدمت کنند.

 

انتهای پیام
captcha