اعلام برنامه زمانی مرحله نهایی بخش نغماتی مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 4103219
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰

اعلام برنامه زمانی مرحله نهایی بخش نغماتی مسابقات سراسری قرآن

برنامه زمانی مرحله نهایی بخش نغمات دینی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اعلام شد و طی آن این مرحله در بازه زمانی 18 تا 23 آذرماه به میزبانی استان قزوین برگزار می‌شود.

اعلام برنامه زمانی مرحله نهایی بخش نغماتی مسابقات سراسری قرآن

به گزارش ایکنا، جدول زمان‌بندی مرحله کشوری بخش نغمات دینی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام شد و بر این اساس این رویداد در دو بخش بانوان و آقایان و طی بازه زمانی 18 تا 23 آذرماه به میزبانی استان قزوین و در سالن شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان قزوین در جریان خواهد بود.

بر اساس برنامه اعلام شده مراسم افتتاحیه بخش بانوان این مسابقات صبح 19 آذرماه برگزار و در ادامه و پس از اجرای مراسم افتتاحیه رقابت‌ها در رشته‌ همخوانی قرآن و مدیحه‌سرایی در همان روز برپا می‌شود.

یکشنبه 20 آذرماه نیز رقابت رشته دعاخوانی برگزار می‌شود و در بعدازظهر این روز اختتامیه این بخش از مسابقات در بخش بانوان پایان خواهد یافت.

مراسم افتتاحیه بخش آقایان نیز بعدازظهر روز یکشنبه 20 آذر برگزار می‌شود و از بعدازظهر روز دوشنبه نیز شاهد آغاز رقابت‌ها در رشته‌های دعاخوانی و مدیحه‌سرایی خواهیم بود.

سه‌شنبه 22 آذرماه نیز در نوبت صبح رقابت رشته اذان برگزار می‌شود و در نوبت بعدازظهر نیز ادامه رشته‌های دعاخوانی و مدیحه‌سرایی را شاهد خواهیم بود.

بر اساس گزارش ایکنا در مرحله نهایی بخش نغمات دینی مجموعاً 57 شرکت کننده و 29 گروه همخوانی و مدیحه‌سرایی در دو گروه بانوان و آقایان حضور دارند.

بر همین اساس در رشته دعاخوانی بانوان ۱۷ نفر، در رشته دعاخوانی آقایان ۲۲ نفر، در رشته مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن بانوان ۱۱ گروه، در رشته مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن آقایان ۱۸ گروه و رشته اذان که ویژه آقایان است، نیز ۱۹ نفر به مرحله نهایی مسابقات سراسری راه یافته‌اند.

اعلام برنامه زمانی مرحله نهایی بخش نغماتی مسابقات سراسری قرآن

انتهای پیام
captcha