درخشش ایثارگران یزدی در جشنواره هنرهای تجسمی
کد خبر: 4103438
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴

درخشش ایثارگران یزدی در جشنواره هنرهای تجسمی

ایثارگران یزدی در جشنواره منطقه‌ای هنرهای تجسمی خانواده‌های شهدا و ایثارگران به میزبانی استان اصفهان خوش درخشیدند.

محمد فاضلی، بنیاد شهید و امورایثارگران یزدبه گزارش ایکنا از یزد، محمدحسن فاضلی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد از درخشش ایثارگران یزدی در جشنواره منطقه‌ای هنرهای تجسمی خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره با حضور استان‌های اصفهان، خوزستان، چهارمحال بختیاری، لرستان، مرکزی و یزد به میزبانی دیار زاینده‌رود در حال برگزاری است.

وی افزود: شرکت‌کنندگان در این جشنواره در رشته‌های خوشنویسی، عکاسی، نقاشی و نقاشی‌خط با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان علی‌محمد نیک آئین، جانباز هشت سال دفاع مقدس در رشته نقاشی مقام اول، سید کاظم پور رضوی در رشته عکاسی مقام اول و محمدرضا کلانتری سرچشمه در رشته عکاسی مقام سوم را از آن خود کردند.

فاضلی ادامه داد: در بخش فرزندان شاهد و ایثارگر نیز علی فلاح در رشته خوشنویسی و علی‌اصغر زارع در رشته عکاسی عنوان دوم جشنواره و زهرا کلانتری سرچشمه در رشته خوشنویسی و محمد وحید کریم بیکی در رشته عکاسی عنوان سوم را به خود اختصاص دادند.

معاون فرهنگی، آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد شناسایی استعدادهای هنری و ادبی و ارتقای سطح علمی و فرهنگی هنرمندان ایثارگر، جریان‌سازی برای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه و فعال‌سازی ظرفیت‌های ملی برای پاسداشت عناصر ایثار و فداکاری را از اهداف برگزاری این رویداد عنوان کرد.

انتهای پیام
captcha