«زینت پدر»؛ در وصف پرستار تاریخ اسلام + صوت
کد خبر: 4103614
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸

«زینت پدر»؛ در وصف پرستار تاریخ اسلام + صوت

«زینت پدر» عنوان ویژه برنامه ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار رادیو قرآن بود که امروز، 9 آذرماه به روی آنتن رفت.

ویژه‌برنامه ولادت حضرت زینب(س)به گزارش ایکنا، «زینت پدر» عنوان ویژه‌برنامه زنده زادروز ولادت عقیله بنی‌هاشم، حضرت زینب(س) و روز پرستار بود که امروز، 9 آذرماه ساعت 9:35 به مدت 55 دقیقه به روی آنتن شبکه رادیویی قرآن رفت.

پخش مولودی‌خوانی متنوع و متعدد از ذاکران اهل‌بیت و اناشید، گفت‌وگو با سیده‌معصومه طباطبایی، دارای دکتری کلام و فلسفه اسلامی، فوق لیسانس روانشناسی بالینی و حافظ قرآن، پیرامون شخصیت حضرت زینب(س)، تبیین ابعاد مختلف زندگی و ارائه ویژگی‌های اخلاقی ایشان، بهره‌مندی مؤثر از مناسبت‌ها در کانون خانواده و سپس نقش‌آ‌فرینی در عرصه‌های اجتماعی، ضرورت معرفی الگوهای دینی به نسل نوجوان و جوان با توجه به اقتضائات و از جمله آیتم‌های این برنامه بود.

رادیو قرآن

از دیگر بخش‌های این برنامه یک‌ساعته، بخش گزارشی برنامه و هم‌صحبتی با علی بابکی از جانبازان 70 درصد هشت سال دفاع مقدس و گفت‌وگو با همسر ایشان به عنوان نمادی از پرستاران شبانه‌روز، بیان نظرات و پاسخ مخاطبان برنامه به سؤالی درباره «الگوگیری از ویژگی حضرت زینب(س)»، پخش فرازهایی از قاریان شهیر، ارتباط تلفنی با زهرا عسکری از پرستاران و فاطمه شیرازی از پرستاران و حافظان کل قرآن و ... بود.

رادیو قرآن

کد

برنامه زینت پدر، کاری از گروه علوم قرآنی رادیو قرآن به تهیه‌كنندگی فاطمه كاشانی‌وحید، گویندگی معصومه‌سادات سیدعلوی، روایتگری آدینه الله‌یاری، گزارشگری زهرا متقیان و با هماهنگی مریم كلانتر به روی آنتن این شبکه موج FM ردیف 100 مگاهرتز رفت.

 

انتهای پیام
captcha