تصحیح قرائت نماز همراه با جایزه در «معراج» + صوت
کد خبر: 4101597
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰

تصحیح قرائت نماز همراه با جایزه در «معراج» + صوت

معراج عنوان برنامه‌ جدید شبکه رادیویی است که مخاطبان طی ارتباط با سامانه‌های این برنامه می‌‌توانند به صحت قرائت‌ نماز خود بپردازند.

معراجبه گزارش ایکنا، معراج عنوان برنامه جدید رادیو قرآن است که با همکاری مؤسسه قرآنی مشکات هر روز ساعت 12:30 به مدت 30 دقیقه به روی آنتن این شبکه رادیویی می‌رود.


بیشتر بخوانید:

اجرای طرح «معراج» با اهدای جوایز میلیونی + صوت


این برنامه با کارشناسی حسین اخوان‌اقدم، پیشکسوت و مدرس قرآن و با اجرای غلامرضا احمدی همراه است که ضمن ارتباط مخاطبان با برنامه و قرائت اذکار نماز یا حمد و سوره به سؤالات کارشناس برنامه پاسخ می‌دهند. همچنین در هر برنامه به سه نفر از برگزیدگان که براساس آرای مخاطبان و نظر کارشناس برنامه انتخاب می‌شود و هدیه نقدی 500 هزار تومان اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان در تمام گروه‌های سنی اعم از آقایان و بانوان می‌توانند فایل قرائت نماز خود را شامل حمد و سوره و تسبیحات اربعه و اذکار رکوع و سجود و تشهد و سلام از طریق پیام‌رسان‌های ایتا و بله به شماره ۰۹۰۰۱۶۸۰۰۱۶ ارسال کنند یا با شماره 30000100 رادیو قرآن در ارتباط باشند.

کد

پخش اناشید و شاهکارهایی از تلاوت و همچنین گزارش میدانی از سطح شهر از دیگر آیتم‌های این برنامه است. برنامه معراج تا 22 بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت و در سالروز تأسیس رادیو قرآن محفلی به منظور تجلیل از برگزیدگان و اختتامیه این برنامه از سوی مؤسسه مشکات برگزار خواهد شد که به قید قرعه به 170 نفر از افرادی که در این طرح شرکت کرده و فایل نماز خود را ارسال کرده‌اند، هدیه نقدی اعطا می‌شود.

انتهای پیام
captcha