اعزام 70 گروه جهادی به مناطق محروم میامی
کد خبر: 4103765
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹

اعزام 70 گروه جهادی به مناطق محروم میامی

جانشین سپاه میامی از اعزام ۷۰ گروه جهادی در قالب رزمایش محرومیت‌زدایی جهادگران فاطمی به سه بخش فرومد، کالپوش و بخش مرکزی میامی خبر داد.

اعزام 70 گروه جهادی به مناطق محروم میامی

به گزارش ایکنا از سمنان، حسینعلی محمدی، جانشین فرمانده سپاه میامی، عصر روز گذشته، 9 آذر، در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه رزمایش جهادگران فاطمی دو از ابتدای هفته در میامی آغاز شده و تاکنون ادامه دارد، گفت: محوریت این برنامه کمک‌رسانی به روستاها در راستای محرومیت زدایی و اجرای طرح‌های عمرانی است.

وی با تأکید بر اینکه امروز گروه‌های جهادی در روستای ری آباد حضور داشته و تمیزی معابر و امور عمرانی را در دستور کار قرار دادند، متذکر شد: تبدیل حمام قدیمی روستا به خانه ورزش برای استفاده از جوانان و نوجوانان ری آبادی از جمله اقدامات شاخص صورت گرفته در این روستا بوده است.

جانشین فرمانده سپاه میامی با بیان اینکه ۷۰ گروه جهادی در قالب این رزمایش به خدمت رسانی در حوزه محرومیت‌زدایی می‌پردازند، یادآور شد: ۷۰ عرصه برای خدمت رسانی این گروه‌ها در نظر گرفته شده که از جمله آنها می‌توان به عمران، آبرسانی، توزیع اقلام معیشتی اشاره کرد.

محمدی با بیان اینکه این گروه‌های جهادی در سه بخش مرکزی، کالپوش و فرومد اقدامات جهادی را صورت می‌دهند، افزود: محرومیت‌زدایی و کمک به خانواده‌های روستایی اولویت رزمایش است.

انتهای پیام
captcha