بانک اطلاعات قرآنیان اصفهان در انتظار تأیید اداره‌کل ارشاد
کد خبر: 4104047
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹

بانک اطلاعات قرآنیان اصفهان در انتظار تأیید اداره‌کل ارشاد

مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی، مردمی قرآن و عترت اصفهان از تهیه نرم‌افزار بانک جامع اطلاعات قرآنیان استان و ارسال آن به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تأیید نهایی خبر داد.

حسینعلی جان‌نثاری مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان اصفهان

حسینعلی جان‌نثاری، مدیرعامل اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی، مردمی قرآن و عترت استان اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان با اشاره به برگزاری سومین نشست هیئت اندیشه‌ورز اتحادیه اظهار کرد: این نشست با حضور اساتید حوزه و دانشگاه برگزار شد و برگزاری نشستی با موضوع «جهاد تبیین و مقابله با جنگ شناختی» در ماه‌های آینده، از جمله مصوبات آن بود.

وی افزود: فراخوانی در زمینه آموزش مدیران مؤسسات قرآنی استان با فضای سایبر و موضوعات و الزامات مرتبط با این حوزه منتشر شده است و اتحادیه برای آموزش مدیران مؤسسات قرآنی در این زمینه برنامه‌ریزی خواهد کرد.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی، مردمی قرآن و عترت استان اصفهان با اشاره به تهیه بانک جامع اطلاعات قرآنیان استان گفت: نرم‌‎افزار این بانک اطلاعاتی آماده و به اداره‌کل ارشاد ارسال شده است، ارشاد نیز کمیته‌ای برای بررسی این نرم‌افزار تعیین کرده که پس از تأیید، اطلاعات قرآنیان استان بر روی بانک اطلاعاتی قرار خواهد گرفت.

وی از برنامه‌ریزی برای ارتباط اتحادیه با صداوسیمای مرکز اصفهان خبر داد و اظهار کرد: بر این اساس، مقرر شد مؤسسات قرآنی برنامه‌های پیشنهادی خود را به اتحادیه ارائه دهند تا در صورت تأیید، در قالب طرح و برنامه به صداوسیما ارائه شود.

جان‌نثاری در خصوص دومین جشنواره استانی حکیم الهی قمشه‌ای بیان کرد: با توجه به برگزاری اولین دوره این جشنواره در شهرستان شهرضا، برای برگزاری دومین دوره آن به‌صورت استانی، مسئولان شهرستان باید مؤسسه‌‎ای در استان اصفهان را به‌عنوان متولی برگزاری معرفی کنند تا برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری آن انجام شود.

پریسا عابدی

انتهای پیام
captcha