ضرورت فراهم‌سازی زیرساخت‌ها برای حمایت از بنیان خانواده در فارس
کد خبر: 4104498
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳

ضرورت فراهم‌سازی زیرساخت‌ها برای حمایت از بنیان خانواده در فارس

استاندار فارس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از بنیان خانواده و جوانی و افزایش جمعیت، فراهم‌سازی زیرساخت‌ها برای اجرای صحیح آن را از اولویت‌ها برشمرد.

دیدار استاندار فارس با پرستار، دانشگاه علوم پزشکی شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، 13 آذرماه در دیدار با جمعی از پرستاران دانشگاه با بیان اینکه جامعه پرستاری در بحران کروناویروس خوش درخشیدند، بر ارتقای جایگاه این گروه از نظام سلامت در کشور تأکید کرد و گفت: اقدامات ایثارگونه و جهادی پرستاران بر بالین بیماران بسیار ارزشمند است و مردم قدردان این جانفشانی‌ها هستند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از بنیان خانواده و جوانی و افزایش جمعیت، فراهم‌سازی زیرساخت‌ها برای اجرای صحیح آن را از اولویت‌ها برشمرد و بر تقویت معاونت فرهنگی در زمینه آموزش و آگاهی‌بخشی به دانشجویان، همکاری بیشتر با تشکل ‌ها و رفع دغدغه‌های آنان، جذب اساتید متدین و دلسوز، توسعه خوابگاه‌های دانشجویی و خوابگاه‌های متاهلان در راستای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری تأکید کرد.

استاندار فارس همچنین در بخش پایانی این دیدار هزینه اعزام ۱۱۰ پرستار دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مشهد مقدس را تقبل کرد.

سیدوحید حسینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز ضمن قدردانی از استاندار فارس به پاس حضور در جمع پرستاران دانشگاه گفت: حرفه پرستاری بسیار ارزشمند و مقدس است و پرستاران باید قدردان این نعمت الهی باشند.

وی با تشکر از تلاش‌های پرستاران دانشگاه در حفظ و تامین سلامت بیماران اظهار کرد: مسئولان دانشگاه با جدیت، رفع دغدغه جامعه پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز را پیگیری می‌کنند.

در این دیدار نمایندگان جامعه پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز دغدغه‌ها، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را با استاندار فارس در میان گذاشتند.

انتهای پیام
captcha