دوره آموزشی «طیّب‌سخن» برگزار می‌شود
کد خبر: 4104621
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷

دوره آموزشی «طیّب‌سخن» برگزار می‌شود

دوره آموزشی «طیّب‌سخن» ویژه بانوان بر اساس کتاب «با کودکان خود طیب سخن بگوییم» برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، دوره آموزشی «طیّب‌سخن» ویژه بانوان با تدریس مریم‌ ادیب و با همکاری دیگر مربیان از سوی مدرسه دانش‌آموزی قرآن و عترت دانشگاه تهران بر اساس کتاب «با کودکان خود طیب سخن بگوییم» برگزار می‌شود.

این دوره ویژه مربیان در حال پیشرفت در دوره‌های رشد و تدبر و اهل فعالیت و تدریس، تولید‌کنندگان محتواهای مناسب کودک یا نوجوان، مسئولان مهدها و مدارس ابتدایی و دبیرستان و طراحان گفت‌وگوهای تفکری و آموزشی برگزار می‌شود.

کتاب «با کودکان خود طیب سخن بگوییم» تألیف احمدرضا اخوت، کتابی است پژوهشی بر اساس شناخت خواص عربی بودن قرآن و راهکارهای تقویت تعقل که با شناخت ابعاد اسم و فعل طیب و کاربردهای شرط و جهت و ... راهکارهای طراحی فعالیت‌هایی را در این خصوص برای سنین مختلف دارد.

علاقه‌مندان به منظور ثبت‌نام‌ می‌توانند پاسخ‌ خود را به سؤالات زیر به شناسه noor_zahra در پیام‌رسان بله ارسال کنند. نام، شهر و منطقه محل سکونت، شماره تماس، مقطع سنی مورد تدریس، منابع و محتواهای مورد استفاده، اسامی کتاب‌های تدبری، رشدی و تربیتی مورد مطالعه، کتاب‌هایی تدریس شده، میزان مرور کتاب طیب سخن یا طراحی فعالیت‌هایی بر اساس آن، میزان تولید محتوا.

این دوره از امروز، دوشنبه، 14 آذرماه هر دوشنبه از ساعت 14:30 تا 16 به شکل آنلاین برگزار می‌شود، همچنین امکان بهره‌مندی آفلاین نیز از مطالب دوره فراهم است. علاقه‌مندان به این منظور می‌توانند از طریق کانال tayebsokhan در بله اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha