تمام برنامه‌های آموزش و پرورش در چارچوب سند تحول بنیادین باشند
کد خبر: 4104774
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹

تمام برنامه‌های آموزش و پرورش در چارچوب سند تحول بنیادین باشند

نماینده ولی فقیه در استان فارس با یادآوری منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص سند تحول بنیادین گفت: تمام برنامه‌های آموزش و پرورش باید در چارچوب سند تحول بنیادین باشد.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس امروز، 14 آذرماه در جلسه کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش این استان خواستار تقویت طرح امین در فارس شد و گفت: طرح امین خوبی است و هکاری و هم‌افزایی طلاب این طرح با کارکنان شاغل در مدرسه مهم‌ترین شاخص موفقیت این طرح است.

وی با ذکر این نکته که برای استمرار یک کار، باید آن کار در چارچوب قانون قرار گیرد، خواستار تعامل و هم‌افزاییش بیشتری طلاب با معلمان شد و گفت: طلاب با سایر معلمان رفیق باشند تا تضادی در فعالیت‌های تربیتی به وجود نیاید.

آیت‎‌الله دژکام همچنین بر ضرورت سازمان‌دهی، آموزش و مهارت‌افزایی و برگزاری دوره‌های حبل‌المتین برای نیروهای جدید آموزش و پرورش تأکید کرد و گفت: یکی از نکاتی که باید بدان توجه کنیم بحث فضای حقیقی است که اگر به خوبی در این عرصه به موفقیت‌هایی دست پیدا خواهیم کرد.

امام جمعه شیراز در ادامه سخنان خود منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص سند تحول بنیادین را یادآور شد و افزود: برای سند تحول بنیادین و سند مکمل و راهبردی آن به این نتیجه رسیدیم که باید مدل استانی طراحی کنیم و در همین راستا نیز باید اجرای سند تحول بنیادین به صورت مستمر ارزیابی شود.

وی با تأکید بر اینکه تمام برنامه‌های آموزش و پرورش باید در چارچوب سند تحول بنیادین باشد، گفت: حتی طرح امین هم باید در چارچوب سند تحول بنیادین اجرا شود لذا طلابی که در مدارس حضور پیدا می‌کنند باید سند تحول را کامل بشناسند و به آن عمل کنند.

آیت‌الله دژکام با بیان اینکه در هر جلسه‌ای باید گزارشی از اجرای سند تحول بنیادین توسط آموزش و پرورش ارائه شود، خواستار توجه مسئولان نظام آموزشی به این نکته مهم شد.

انتهای پیام
captcha