یوم‌الله 16 آذر نماد استقلال‌طلبی و رسوایی کودتاچیان آمریکایی است
کد خبر: 4105118
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۹
قالیباف در نطق پیش از دستور:

یوم‌الله 16 آذر نماد استقلال‌طلبی و رسوایی کودتاچیان آمریکایی است

رئیس مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت روز دانشجو گفت: یوم‌الله 16 آذر نماد استقلال‌طلبی، مبارزه با سلطه، استعمار، دخالت خارجی و نشان شکست و رسوایی کودتاچیان آمریکایی در برابر ملت آگاه ایران است.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی

به گزارش ایکنا، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه صحن علنی امروز، چهارشنبه 16 آذر، مجلس شورای اسلامی فرا رسیدن سالروز شهادت صدیقه طاهره، حضرت فاطمه زهرا(س)، به ملت شریف ایران و عموم محبان ایشان در سراسر جهان اسلام تسلیت و تعزیت گفت.

وی با تبریک روز دانشجو به تمام دانشجویان و علم‌پژوهان سراسر کشور، یاد و خاطره شهدای شجاع این روز؛ شهیدان احمد قندچی، مهدی شریعت‌رضوی و مصطفی بزرگ‌نیا را گرامی داشت.

قالیباف اظهار کرد: یوم‌الله 16 آذر نماد استقلال‌طلبی، مبارزه با سلطه، استعمار، دخالت خارجی و نشان شکست و رسوایی کودتاچیان آمریکایی در برابر ملت آگاه ایران است.

رئیس مجلس تصریح کرد: خون سرخ این شهدا و تمامی پویندگان راه آزادی و استقلال ایران لکه ننگ ابدی بر پیشانی دولت کودتاچی آمریکا و رژیم دست‌نشانده آنها و تمامی افراد خائنی است که منافع استعماری دولت‌های خارجی را به منافع ملت و کشور خود ترجیح می‌دهند و ایران را ویرانه‌ای در چنگال و زیر یوغ کودتاچیان آمریکایی و انگلیسی می‌خواستند و می‌خواهند.       

انتهای پیام
captcha