دشمن می‌خواهد روحیه استکبارستیزی دانشجویان را متزلزل کند
کد خبر: 4105189
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
رئیس دانشگاه فرهنگیان البرز:

دشمن می‌خواهد روحیه استکبارستیزی دانشجویان را متزلزل کند

رئیس دانشگاه فرهنگیان البرز با اشاره به اینکه دانشجویان موتور پیشران توسعه و پیشرفت کشور هستند، گفت: امروز دشمنان تلاش دارند تا استکبارستیزی، آرمان‌خواهی و مطالبه‌گری دانشجویان را متزلزل کنند.

دیدار با دانشجو معلمان

به گزارش ایکنا از البرز، مسلم قبادیان، رئیس دانشگاه فرهنگیان البرز، امروز، 16 آذرماه در دیدار با دانشجومعلمان این دانشگاه که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد، اظهار کرد: دانشجویان موتور پیشران توسعه و پیشرفت کشور هستند که با هوشیاری و آگاهی، توطئه‌های دشمن را خنثی کرده و اجازه نمی‌دهند که روح استکبارستیزی از آنان سلب شود.

وی افزود: ۱۶ آذر یادآور واقعه‌ای مهم و تاریخی در سال ۱۳۳۲ است که در آن جمعی از دانشجویان در اعتراض به حضور نیکسون، معاون رئیس‌جمهور وقت آمریکا در ایران به خاک و خون کشیده شدند تا حرکت ضداستکباری دانشجویان شکل گرفته و امروز به حرکتی منسجم، دارای هویت و مقتدر در مقابله با استکبار تبدیل شود.

این مسئول بیان کرد: دشمنان قسم‌خورده نظام با علم کامل به اینکه پیشرفت و توسعه همه جانبه ایران اسلامی در سایه تلاش‌های دانشجویان متعهد و متخصص حاصل می‌‌شود، وارد میدان کارزا مقابله با دانشگاهیان و دانشجویان شده و عصبانیت خود را از این پیشرفت‌ها آشکار کرده‌اند.

قبادیان یادآور شد: امروز ایران اسلامی با وجود تمام تهدیدها، تحریم‌ها و تبلیغات منفی در سیاه‌نمایی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری، به لطف تلاش و همت دانشجویان بیدار و آگاه، در مقابله با دشمن در حوزه‌های مختلف علمی وارد شده و در این مسیر به دستاوردهای عظیمی در فتح قله‌های رفیع علمی جهان دست یافتند که این امر، خشم دشمنان را از جامعه علمی، نخبه و دانشگاهی بیشتر کرد.

وی با بیان اینکه دشمن با ترور شخصیت‌های علمی تلاش کرد تا حرکت همراه با شتاب دانشگاه‌های کشور در توسعه کشور را کاهش دهد، افزود: امروز دشمنان تلاش دارند تا استکبارستیزی، آرمان‌خواهی و مطالبه‌گری دانشجویان را متزلزل کنند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان البرز گفت: جامعه دانشگاهی اعم از اساتید و دانشجویان در کنار سایر مردم، دوستدار ایران اسلامی هستند و با تمام توان تلاش می‌کنند که موجبات سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کنند.

انتهای پیام
captcha