ایجاد نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در سمنان
کد خبر: 4105460
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵

ایجاد نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در سمنان

رئیس سازمان صمت استان سمنان گفت: بعد از دوران طولانی کرونا، برای تسهیل‌گری در امر کسبه، نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در استان ایجاد می‌شود.

ایجاد نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، علی تشنه‌دل، رئیس سازمان صمت استان سمنان، امروز، 17 آذرماه، در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه بعد از دوران طولانی کرونا، مقرر شد تا نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا و خدمات در استان سمنان ایجاد شوند، گفت: این اقدام برای حمایت از کسبه و عرضه‌کنندگان کالا و خدمات صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: اولین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و خدمات در مرکز استان سمنان برگزار می‌شود که از امروز شاهد راه‌اندازی نمایشگاه مبل و دکوراسیون در سمنان خواهیم بود.

رئیس سازمان صمت استان سمنان افزود: در همه موارد اعم از نهاده‌های دامی و همچنین گندم، شکر و گوشت مرغ و قرمز، وضعیت ایده‌آلی در انبارهای استان سمنان وجود دارد و شاهد کمبود یا مشکل خاصی در هیچ موردی نیستیم.

تشنه‌دل با اشاره به اینکه با توجه به تنظیم بازاری که طی روزهای اخیر انجام شده، قیمت مرغ در کشور حالت نزولی دارد گفت: در استان سمنان باید در روزهای آینده شاهد تنزل قیمت مرغ باشیم که در این ارتباط مصوباتی در نشست شورای تنظیم بازار استان سمنان داشتیم و مقرر شد تا جهاد کشاورزی استان سمنان پیگیر کاهش قیمت مرغ باشند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان درباره نوسانات قیمت گوشت قرمز، اظهار کرد: در این ارتباط مقرر شد تا برای تنظیم بازار، گوشت منجمد توسط پشتیبانی دام عرضه شود تا نوساناتی که شاهد آن هستیم، کاهش یابد.

انتهای پیام
captcha