برگزاری کنفرانسی با محوریت فین‌تک اسلامی در نیجریه
کد خبر: 4106946
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹

برگزاری کنفرانسی با محوریت فین‌تک اسلامی در نیجریه

مؤسسه متخصصان مالی اسلامی نیجریه (IIFP) کنفرانسی با محوریت فین‌تک اسلامی برگزار خواهد کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از گاردین نیجریه، این کنفرانس که سومین دوره آن از روز پنجشنبه آغاز خواهد شد بر موضوع «آینده فین‌تک اسلامی در نیجریه: محصولات، سیاست‌ها و انطباق با شریعت» متمرکز است.

پروفسور تاج‌الدین یوسف، رئیس این مؤسسه، گفت: در این کنفرانس 20 سخنران برجسته از 15 مؤسسه مالی اسلامی، از جمله سیاست‌گذاران مالی اسلامی، متخصصان مالی اسلامی، مدیران عامل/مدیران ارشد مؤسسات مالی اسلامی (IFIs)، علمای اسلامی، دانشگاهیان، رهبران و مدیران سازمان‌های مختلف اسلامی، برای بحث در مورد جنبه‌های مختلف تأمین مالی اسلامی و فین‌تک اسلامی حضور خواهند داشت.

انتظار می‌رود زینب احمد وزیر اقتصاد، بودجه و برنامه‌ریزی ملی نیجریه؛ پروفسور عیسی پاتمی، وزیر ارتباطات و اقتصاد دیجیتال از سخنرانان اصلی این رویداد باشند.

به گفته یوسف، فین‌تک مقدمه‌ای جدید برای تأمین مالی اسلامی است و افراد حاضر در این حوزه نسبت به دانستن چشم‌اندازها و چالش‌های آن بسیار مشتاق هستند. از این رو، آنها موضوعات مطرح شده برای آینده تأمین مالی اسلامی در نیجریه بسیار جذاب و قانع‌کننده می‌یابند، زیرا موضوعات به دقت برای پرداختن به موضوع کنفرانس انتخاب شده‌اند.

این کنفرانس از روز پنجشنبه کار خود را در شهر لاگوس نیجریه آغاز و تا روز جمعه، 25 آذر ادامه خواهد داشت. علاوه بر این،‌ جوایزی به فعالان برتر حوزه فین‌تک اسلامی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha