فرصت ثبت‌نام «توانمندسازی مهارت‌های تبلیغی در فضای مجازی» تمدید شد
کد خبر: 4108137
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
ویژه مدیران مؤسسات قرآنی

فرصت ثبت‌نام «توانمندسازی مهارت‌های تبلیغی در فضای مجازی» تمدید شد

مهلت ثبت‌نام در دوره توانمندسازی مهارت‌های تبلیغی و ترویجی در فضای مجازی تا پایان آذرماه تمدید شد.

دوره توانمندسازی مهارت‌های تبلیغی و ترویجیبه گزارش ایکنا، فرصت ثبت‌نام در دوره توانمندسازی مهارت‌های تبلیغی و ترویجی در فضای مجازی ویژه مدیران مؤسسات قرآنی تا پایان آذرماه تمدید شد.

این دوره که به صورت آفلاین و از سوی اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت و با همکاری سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور برگزار می‌شود، از طریق سامانه آموزشی جهاد به نشانی https://quran.jdereg.ir برپا خواهد شد.

این دوره با سرفصل‌هایی چون آشنایی با مفاهیم و سواد رسانه، جنگ رسانه‌ای/شناختی، فرزندپروری در عصر رسانه با تدریس معصومه نصیری، قائم‌مقام انجمن سواد رسانه‌ای ایران، ارزشیابی آموزشی در آموزش مجازی، سطوح ارزشیابی آموزشی و رویکرد ارزشیابی برنامه مبتنی بر هدف با تدریس ریتا مجتهدزاده، سرپرست گروه یادگیری الکترونیک دانشکده علوم پزشکی برگزار می‌شود.

از دیگر مدرسان این دوره فاطمه عروجی، مؤسس مجتمع فنی روشنگر با آموزش سرفصل‌هایی چون یادگیری الکترونیکی چیست؟ کاربردهای استوری‌لاین و آئین محمدی، رئیس مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی با سرفصل‌هایی چون آشنایی با یادگیری الکترونیکی، اصول تدریس مجازی و اصول و اجرای کلاس وارونه برپا می‌شود.

شرکت‌کنندگان پس از سپری کردن دوره در آزمون پایان دوره شرکت و در صورت دریافت حد نصاب لازم گواهینامه از سوی جهاددانشگاهی صادر و همچنین زمان دقیق آزمون، متعاقباً اعلام می‌شود.

انتهای پیام
captcha