لزوم ادامه مسیر ایجادشده در جام جهانی و حمایت از فلسطین
کد خبر: 4108918
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷
رئیس کنفرانس فلسطینی اروپا تأکید کرد؛

لزوم ادامه مسیر ایجادشده در جام جهانی و حمایت از فلسطین

امین ابو راشد، رئیس کنفرانس فلسطینی اروپا اعلام کرد مسابقات جام جهانی قطر درس سختی برای اشغالگران اسرائیلی بود چرا که آنها یقین داشتند توافقات عادی‌سازی روابط با رژیم‌های عربی جایگاه آنان را ارتقا می‌دهد.

به گزارش ایکنا، وی در گفت‌وگو با خبرگزاری فلسطینی شهاب افزود: ملت‌های عربی بر دوستی با کشور فلسطین اتفاق داشته علاوه بر آن تیم ملی کشور مراکش نیز با برافراشتن پرچم فلسطین پس از هر مسابقه نقشی اساسی در این زمینه ایفا کرده و به چفیه فلسطینی و میراث ما به طور آشکار افتخار می‌کند.

ابو راشد ادامه داد: حضور پُر رنگ مسئله فلسطین در مسابقات جام جهانی فوتبال وظایف سنگینی برای ادامه این روند پس از این رویداد ورزشی ایجاد کرده است تا این مسئله با قوت ادامه پیدا کند و اشغالگران اسرائیلی از خالی‌ماندن عرصه توسط ما برای نشر فرهنگ خود سوء استفاده نکنند.

بنا به اعلام مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی تأکید کرد: ملت‌های عربی به همگان ثابت کردند که دیواری محکم هستند که خراب‌کردن آن سخت است و همین اتفاق باعث نگرانی رو به افزایش اشغالگران از همراهی مردمی با مسئله فلسطین شده و این رژیم به دنبال بهبود تصویر سیاه به وجود آمده از خود در جریان این مسابقات است.

رئیس کنفرانس فلسطینی اروپا در ادامه بر ضرورت اتحاد ملی برای مقابله با اشغالگران در عرصه رسانه‌ای و افزایش همکاری میان ملت‌های عربی ایستاده در کنار مسئله فلسطین در جریان مسابقات جام جهانی 2022 قطر تأکید کرد.

وی در پایان ملت‌های آزاده جهان را مورد خطاب قرار داده و بر ضرورت ایستادگی در کنار ملت فلسطین و حمایت از آن با تمام امکانات موجود تأکید کرد و از تمام کسانی که در برجسته‌کردن مسئله فلسطین در جریان این رویداد ورزشی همراهی کردند، تشکر کرد.

انتهای پیام
captcha