بسیج، نهادی از مردم و برای خدمت به مردم است
کد خبر: 4109670
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱

بسیج، نهادی از مردم و برای خدمت به مردم است

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: بسیج یک نیروی مردمی، از دل مردم و برای مردم است که در همه بزنگاه‌های حساس آستین همت بالا زده و در میدان کمک به مردم ایستاده است.

غلامعلی دهشیری، دادگستری یزدبه گزارش ایکنا از یزد، غلامعلی دهشیری، رئیس کل دادگستری استان یزد، 4 دی‌ماه  در نشست با فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج شهر یزد اظهار کرد: بسیج یک نیروی مردمی، از دل مردم و برای مردم است که در همه بزنگاه‌های حساس آستین همت بالا زده و در میدان کمک به مردم ایستاده است.

وی ادامه داد: حضور نیروهای بسیجی در زلزله، سیل و حوادث طبیعی برای کمک به مردم در سنوات اخیر هرگز فراموش نمی‌شود و حال نیز که عده‌ای برای خدشه به امنیت مردم تلاش می‌کنند، این بسیج است که سینه سپر کرده تا از جان و مال و ناموس این مردم حراست کند.

این مقام قضایی با بیان اینکه هر نهادی که اثر گذارتر باشد بیشتر مورد هجمه دشمنان قرار می‌گیرد، گفت:‌ در حوادث اخیر هم دیده شد که در کنار نیروی انتظامی و سپاه این بسیج بود که مورد بیشترین هجمه‌ها قرار گرفت.

وی افزود:‌ قطعاً اثرگذاری این تشکل مردمی و یادگار ماندگار بنیانگذار انقلاب اسلامی بیش از قبل بر دشمنان و معاندان معلوم شده است که امروز این چنین مورد هجمه قرار می‌گیرد. قطعاً کار برای خدا خستگی ندارد و یک بسیجی مخلص با این تهدیدها از میدان به در نمی‌رود.

رئیس کل دادگستری استان یزد تصریح کرد: صبر بسیجیان در برابر سختی‌ها و مشکلات مثال زدنی است که با دست خالی در اغتشاشات اخیر از امنیت و آرامش مردم و اموال عمومی صیانت کرده و شهدایی را تقدیم جامعه کردند.

دهشیری با اشاره به تهدیدهای اغتشاشگران علیه نیروی های بسیجی، گفت:‌ آرمان یک بسیجی شهادت است همان آرمانی که در مورد شهید علی وردی و عجمیان محقق شد، پس نمی‌توان این نیروی مخلص را تهدید کرد، ترساند و از صحنه خارج کرد.

انتهای پیام
captcha