اجرای طرح خاد‌م‌القرآن در دانشگاه فردوسی
کد خبر: 4109874
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳

اجرای طرح خاد‌م‌القرآن در دانشگاه فردوسی

طرح خادم‌القرآن از سوی کانون قرآن و عترت دانشگاه فردوسی اجرا می‌شود.

طرح خاد‌م‌القرآنبه گزارش ایکنا، طرح خادم‌القرآن از سوی کانون قرآن و عترت دانشگاه فردوسی ویژه دانشجویان، کارمندان و اساتید دانشگاه فردوسی (بانوان و آقایان) اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان به خدمت به قرآن در حوزه‌های مختلف از قبیل طراحی پوستر، تهیه محتوای متنی، تهیه کلیپ، نرم‌افزار، اپلیکیشن‌های قرآنی، انتشار و ارتباطات رسانه‌ای، همکاری در برگزاری جلسات هفتگی تلاوت و تدبر قرآن کریم، قرائت در جلسات قرآن، سخنرانی و تفسیر قرآن، جلب مشارکت‌های مردمی و جلب مشارکت از سازمان‌ها می‌توانند در قالب این طرح آغاز به فعالیت کنند.

همچنین از دیگر موارد مشارکت می‌توان به آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، تدریس و آموزش قرائت، ترتیل و حفظ قرآن کریم، آموزش افراد برای تشکیل گروه‌های تواشیح در دانشگاه، همکاری در نشریه‌های قرآنی و گردآوری مطالب قرآنی، مشارکت در طرح‌های پژوهشی قرآنی، گردآوری اعجازهای قرآنی و آیات مرتبط با علوم مختلف، مطالعه در مورد فعالیت‌های قرآنی در فرهنگ ملل مختلف و مشارکت در برنامه‌های هنری قرآنی اشاره کرد.

علاقه‌مندان به شرکت در این طرح می‌توانند از طریق لینک https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeaWQoD9woTAEyhxjzaFrnnsw-FaGXrYWjKnOLwlQOkOeC46g/viewform اقدام به ثبت نام کنند.

انتهای پیام
captcha