یک بیمار دیگر مبتلا به کرونا فوت کرد
کد خبر: 4109898
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰

یک بیمار دیگر مبتلا به کرونا فوت کرد

وزارت بهداشت از فوت یک بیمار دیگر مبتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته خبر داد و اعلام کرد: طی همین مدت 60 بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شده‌اند.

یک بیمار دیگر مبتلا به کرونا فوت کرد

به گزارش ایکنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۶۵ میلیون و ۱۵۰ هزار و ۴۲۳ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۶۱ هزار و ۷۳۵ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۳۹۸ هزار و ۵۶۳ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۱۱۰ هزار و ۷۲۱ دُز رسید.

از دیروز تا امروز پنجم دی ماه، براساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و ۳۵ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۵۶۰ هزار و ۸۵۲ نفر رسید.

متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، یک نفر از بیماران کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست داد و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۶۷۵ نفر رسید.

خوشبختانه تاکنون هفت میلیون ۳۳۵ هزار و ۹۶۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. ۷۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ نیز در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون ۵۴ میلیون و ۷۳۱ هزار و ۸۲۹ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده‌است.

در حال حاضر صفر شهرستان در وضعیت قرمز، سه شهرستان در وضعیت نارنجی، ۷۶ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۶۹ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام
captcha