برگزاری دوره آموزشی ویژه برگزیدگان چهارمین دوره ارتقاء قاریان ممتاز
کد خبر: 4110270
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶

برگزاری دوره آموزشی ویژه برگزیدگان چهارمین دوره ارتقاء قاریان ممتاز

دوره مجازی آموزش برگزیدگان چهارمین دوره آموزش غیرحضوری ارتقاء، حفظ و تربیت قاریان ممتاز غیر تهرانی در حوزه‌های دانشی و مهارتی، از سوی شورای عالی قرآن برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، چهارمین دوره آموزش غیر حضوری ارتقاء، حفظ و پرورش قاریان ممتاز غیر تهرانی در حوزه‌های دانشی و مهارتی، از سوی شورای عالی قرآن آذرماه ۱۴۰۱ اجرا شد.

از مجموع شرکت‌کنندگان در این دوره، ۷۷ نفر از قاریان دارنده گواهی‌نامه تخصصی درجات سه و چهار و همچنین نفرات مورد تأیید کمیته کارشناسی، در پنج گروه مجزا در محضر اساتید ممتاز از آموزش‌های مجازی بهره‌مند می‌شوند.

جلسات آموزشی، یک نوبت در ماه برگزار می‌شود. در یک نوبت به صورت ارتباط برخط و تصویری و در نوبت بعدی به صورت ارسال فایل و دریافت نکات اساتید انجام می‌شود و در پایان ماه قاریانی که بهترین عملکرد را در هر کدام از گروه‌های پنج‌گانه داشته باشند، تعیین و معرفی می‌شوند.

در این دوره اساتیدی همچون رضا محمدپور، علی قاسم‌آبادی، سعید بیژنی اول، حسن مختاری و علی‌اکبر کاظمی به عنوان مدرس مشارکت دارند.

برگزیدگان چهارمین دوره آموزش غیرحضوری در آبان‌ماه ۱۴۰۱ حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی مؤمنی‌تیکدری و محسن محمدی از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین صفی‌الله توفیق‌زاده از فارس، یوسف قنبری از زنجان، محسن ورمزیار از همدان و مهدی شیروی از اصفهان هستند.

شایان ذکر است این دوره تخصصی در سال جاری با مشارکت شورای عالی قرآن و مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha